Info

avatar Ten blog rowerowy prowadzi coolertrans z miasteczka Goleniów. Mam przejechane 27846.17 kilometrów w tym 26428.76 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 16.75 km/h i się wcale nie chwalę.
Więcej o mnie.

baton rowerowy bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy coolertrans.bikestats.pl

Archiwum bloga

Wpisy archiwalne w miesiącu

Luty, 2017

Dystans całkowity:304.10 km (w terenie 304.10 km; 100.00%)
Czas w ruchu:16:49
Średnia prędkość:18.08 km/h
Maksymalna prędkość:38.00 km/h
Suma podjazdów:3073 m
Suma kalorii:10960 kcal
Liczba aktywności:5
Średnio na aktywność:60.82 km i 3h 21m
Więcej statystyk
  • DST 50.70km
  • Teren 50.70km
  • Czas 02:43
  • VAVG 18.66km/h
  • VMAX 34.00km/h
  • Temperatura 7.0°C
  • Kalorie 345kcal
  • Podjazdy 2366m
  • Sprzęt KTM Campus Voyager
  • Aktywność Jazda na rowerze

Rajd z Mistrzem Promocji..

Poniedziałek, 27 lutego 2017 · dodano: 06.03.2017 | Komentarze 0

Z weekendowego ciągu pracowego wyciągnął nas dzisiaj znany w świecie rowerzystów Mistrz Promocji z Rowerowego Załomia..Na trasie omówiliśmy różne techniki stosowane przez korporacje i jak z nimi walczyć..Dzięki za wskazówki Marcin...






Kategoria Rajdy rowerowe


  • DST 89.60km
  • Teren 89.60km
  • Czas 04:18
  • VAVG 20.84km/h
  • VMAX 38.00km/h
  • Temperatura 4.0°C
  • Kalorie 4127kcal
  • Podjazdy 234m
  • Sprzęt KTM Campus Voyager
  • Aktywność Jazda na rowerze

Poligon Niedźwiedź

Niedziela, 19 lutego 2017 · dodano: 06.03.2017 | Komentarze 0

A czy Legioniści mający zamiar brać w majowych lub czerwcowych napaściach na Berlin razem z Komandorami to trenują ? taktykę znają ? Nie zginą na Polu Chwały zaraz po sforsowaniu Odry ?. Dzisiaj w ramach przygotowań 2 PLM (czytaj, II Pluton Lokalizacji Miejscówek) przeprowadził próbne forsowanie Odry w rejonie Poligonu Niedżwiedź. Kałuże, czyli małe zbiorniki wodne bez znaczenia strategicznego zostały wzięte z marszu bez strat własnych (zgubionych fajek nie liczymy, bo to dla zdrowotności). Do działań zwiadowczych użyto lekkiego roweru klasy hybryda. Wartość bojowa sprzętu nie pogorszyła się..Marszruta trasy podana w osobnej depeszy. Czuwaj...kompania, bo wizytację Misiewicza załatwimy...;)










Kategoria Rajdy rowerowe


  • DST 90.60km
  • Teren 90.60km
  • Czas 04:20
  • VAVG 20.91km/h
  • VMAX 37.40km/h
  • Temperatura -2.0°C
  • Kalorie 3373kcal
  • Podjazdy 223m
  • Sprzęt KTM Campus Voyager
  • Aktywność Jazda na rowerze

Zamach na stówkę...

Sobota, 11 lutego 2017 · dodano: 12.02.2017 | Komentarze 0

Czas zacząć oswajać się z szosą pod nadchodzący sezonik amatorskich startów. W planie była pierwsza setka na szosie w tym roku. Wyciągnięto treningową hybrydkię i hajda szukać kilometrów. Do Stepnicy po najlepszym w powiecie asfalcie z napotkanym za Krępskiem szacownyym damskim gronie. Od Stepnicy do Przybiernowa już wesoło nie było..wiaterek. Za Przybiernowem nieopatrznie wdaliśmy się w rokickie lasy. Szklaneczka, a oponki nie na ten teren. Na dodatek ambitne plany popsuła droga powiatowa do Rokity...w lesie lód pernamentny, trza było prowadzić pojazd. Na oparach już przez Łożnicę, nie zaopatrzyliśmy się stosowne magnezy..W sumie 90 kilometrów zaliczone, brakło tylko 10 km. Może następną razą...







Kategoria Treningi


  • DST 29.80km
  • Teren 29.80km
  • Czas 02:20
  • VAVG 12.77km/h
  • VMAX 30.20km/h
  • Temperatura 2.0°C
  • Kalorie 1179kcal
  • Podjazdy 114m
  • Sprzęt SCOTT Adventure
  • Aktywność Jazda na rowerze

Drogowe Obiekty Inżynieryjne

Niedziela, 5 lutego 2017 · dodano: 06.02.2017 | Komentarze 0

Zauroczył nas ostatnio temat tzw. obiektów inżynieryjnych związanych ze ścieżkami rowerowymi. Intrygował nas szczególnie temat barierek. Kiedy dotarliśmy w końcu do stosownych rozporządzeń postanowiliśmy sprawdzić temat w okolicy. Najpierw Żdzary, potem okolice Marszewa i na deser Nowogardzka i Przestrzenna. Parę uwag mamy, ale bardziej do niekonsekwencji w stosowaniu przepisów: § 251. Zabezpieczenia obiektów inżynierskich przed upadkiem osób z wysokości 1. Obiekty inżynierskie powinny być wyposażone w zabezpieczenia chroniące przed upadkiem osób z wysokości, jeśli odległości powierzchni, po których może odbywać się ruch pieszych, obsługi lub rowerów, od poziomu terenu lub dna cieku są większe niż 0,5 m. 2. Zabezpieczenie, o którym mowa w ust. 1, powinno znajdować się na całej długości obiektu, nawet jeśli okoliczności je wymuszające występują na krótszym odcinku. Nie powinno ono być umieszczone poza zewnętrznymi krawędziami obiektu. 3. Zabezpieczenia, o których mowa w ust. 1, mogą być wykonane w szczególności jako: 1) balustrady, 2) bariery uzupełnione poręczą oraz dodatkowymi elementami poziomymi, 3) ekrany przeciwhałasowe uzupełnione poręczą. ROZPORZĄDZENIE MINISTRA TRANSPORTU I GOSPODARKI MORSKIEJ z dnia 30 maja 2000 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogowe obiekty inżynierskie i ich usytuowanie. i tyle w temacie...30 km prawie zrobiliśmy przed pracą, częściowo jako bobsleista albo inny bojerowiec.









Kategoria Rajdy rowerowe


  • DST 43.40km
  • Teren 43.40km
  • Czas 03:08
  • VAVG 13.85km/h
  • VMAX 33.80km/h
  • Temperatura -1.0°C
  • Kalorie 1936kcal
  • Podjazdy 136m
  • Sprzęt SCOTT Adventure
  • Aktywność Jazda na rowerze

Ice, ice, Baby....and Marchewka..

Czwartek, 2 lutego 2017 · dodano: 06.02.2017 | Komentarze 0

Tytuł oddaje stan leśnych dróg pożarowych i nie tylko. Najpierw ppoż nr 2 na Kliniska, potem kluczenie to w lewo lub prawo. Na wysokości skrzyżowania z ppoż 7...taka wystawka..na dwie przyczepy...Potem do zielonego szlaku i na ppoż 18 na Sowno/Przemocze. Tknęło nas aby odbić na Mordor...czyli okolice Iny gdzieś przed wysokością Strumian za rzeką. Potem już wybitnie asfaltowo przez Przemocze, Stawno i Bolechowo...43 km w 3 h...czas na odreagowanie po nocnych korpowstrząsach i mały reset wykorzystany w STOPRO..












Kategoria Rajdy rowerowe