Sierpień, 2013

Suma kalorii:19749 kcal

V Goleniowska Masa Krytyczna - powakacyjna

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 01.09.2013 | Komentarze 0

No i już po V-ej Goleniowskiej Masie Krytycznej. W masowaniu miasta uczestniczyło około 70 rowerzystów, dużych i małych, tych sportowych i rekreacyjnych. Przejechaliśmy coś około 10 km ulicami Goleniowa w niecałą godzinę, szukając najnowszych punktów teleportacyjnych, które pojawiły się w mieście, a mają "ułatwić" poruszanie się po mieście. Nasza sprawna ekipa żółtych koszulek zabezpieczała newralgiczne punkty przejazdu i odbyło się bez większych zgrzytów z kierowcami. Na zakończenie przejazdu podsumowaliśmy nasz wspólny przejazd i umówiliśmy się na następne masowanie miasta w ostatni piątek września. DZIĘKI WSZYSTKIM MASOWICZOM ZA PRZYBYCIE.
Organizatorzy

Rajdzik nadmorski do bólu.

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 25.08.2013 | Komentarze 0

Miała paść dwuseta, więc padła. Ale po kolei.
Wyjazd był w zarysie zaplanowany, aby przekroczyć samotnie 200 km. Start z Orlenu o 10 po uzupełnieniu płynów i witamin (czytaj bananów i snickersów) w Netto.
Najpierw do Stepnicy, potem do Wolina i pierwszy postoik w Międzywodziu przy barce.

Potem to już zahaczanie o nadmorskie miejscowości. Ludzi sporawo na mieście i na plażach Pobierowa, Rewala, Trzęsacza, Pogorzelicy. W Pogorzelicy było już po pierwszej setce, więc wciągnąłem pierogi i środek wzmacniający zakupiony wcześniej we sklepie. Nikt nie zgłaszał sprzeciwu. Wcześniej na głównej ulicy Pogorzelicy wyminąłem się z "taką jedną znajomą z Trzebiatowa", która pędziła na spotkanie ciastek i koleżanki.

Potem posterowaliśmy w stronę Mrzeżyna ścieżką rowerową. Tutaj robiłem za przewodnika zagubionych sakwiarzy. Ścieżka idzie trochę inaczej na pierwszym odcinku, mniej bruku, więcej szutru. Na punkcie widokowym udało się w końcu wykąpać w Bałtyku. Plaża czad, w promieniu 5 km ni luda, fale aliganckie i temperatura też.

Potem Mrzeżyno, świetny asfalt z Mrzeżyna do Trzebusza, miodzio, rower sam jechał z 4 z przodu. W Trzebiatowie zlokalizowano sławną na cały świat Basztę "Kaszaną"

Potem Gryfice, gdzię pękło 150 km, kawa w Płotach u chrześnicy, tu chciała mnie ratować małżonka zwózką do domu, bo bawiła u mamusi od wczoraj, ale grzecznie odmówiłem bo na liczniku było dopiero 165 km. Więc z Płot na Golczewo, Błotno, Węgorza do trójki. Wjechałem do miasta po 22:00, ale przezornie byłem oświetlony.
W sumie najdłuższa jazda w życiu, ale w siodle to siedziało się już dłużej.

Odreagowanie po belgijskim wypadzie

Środa, 21 sierpnia 2013 · dodano: 21.08.2013 | Komentarze 0

Nie byłem co prawda w Belgii na rowerze, ale od soboty rana do poniedziałku w nocy spędziłem za kółkiem przejeżdżając ponad 2100 km. Trafił się odwóz znajomej do Brukseli, przy okazji udało się zwiedzić Brukselę, Ostendę i Brugię. Więc fotki rowerowe z wypadu brukselskiego.

Parking z rowerami pod dworcem w Ostendzie.

Pomnik rowerzystów w Brugii.

Na pchlim targu w dzielnicy Saint Gilles - Bruksela
A tak to się dzisiaj w końcu ruszyłem po okolicy półszosowej.

Leśne dukty w gminie

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 15.08.2013 | Komentarze 0

Taka sobie przejażdżka leśną drogą w stronę Stepnicy. Piachu na leśnych dróżkach aż miło. Tempo - typowa rekreacja. Potem wyjazd w Kątach i w Krępsku polnymi dróżkami bez Łaniewo i Żdżary.

Rower inny czas odpalić

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 3

Po szosowym SCOTTcie ani śladu, a Świnoujscie nadchodzi, to czas zacząć myśleć nad koncepcją machnięcia 108 km. Miedwie już zapomniane, analiza wykazała przeciążenie zawodnika po weselach rodzinnych, gdzie waga doszła do 105 kg, (weź to napędź).
Znalazł się rower, który występował w moich pierwszych maratonach w ubiegłym roku, teraz obsługuje go synek, który jakoś się nie kwapi do robienia kilometrów.

Więc MBK Concorde będzie robił za rower tzw. inny. Na razie kapcie ma mniej niż 34 mm, (RUbena Flash 622x32), ale testy na innych oponkach i rawkach wykazały, że damy radę. Kenda Eurotrek 622x35C na obręczy REMERX GRAND ROCK 622X19, daje szerokość pow. 34 mm.
Tak więc testy niby szosy innej się zaczęły. Dodatkowo obróciliśmy mostek, jest teraz na wprost i zaczyna się coś klarować.
Trasa: via Przemocze, (tutaj lało, schron na przystanku), potem Maszewo, Jenikowo, Osina, Goleniów. Na luziku było 27 km średnio, więc coś może z tego będzie.Po za tym konkurencja mniejsza ;)

Moje III Miedwie

Sobota, 10 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 0

Coś się zacięło, pojechałem 10 minut gorzej niż w tamtym roku. Nie wiem czy to zmęczenie materiału rodzinnymi weselami - 3/10 sierpień, czy też inna przyczyna, ale jakoś nie mogę zaliczyć tego występu do udanych.
Początkowo szło dobrze na szosie do bufetu , było dobrze poniżej godziny. Jechałem z jakąś tam grupką. Ale już na płytach to jakaś masakra. Przesadziłem może z ciśnieniem bo dałem z 5 bar i chyba za twardo było. Wytrzęsło mnie niemiłosiernie. Rower ten sam, co przed rokiem, ale teraz zabrakło mi amora. Na płytach nie szło jak powinno, jeszcze wypadł gdzieś pełny bidon i musiałem przepuścić pędzące stado M5, aby go podnieść. Płynność jazdy - zero. Jak po 1 h 20 min doszły mnie kobiełki z Karpienią na czele, to wiedziałem, iż sukcesu nie będzie i do pierwszej setki raczej się nie załapię.
Brat się za to załapał, pierwsze MTB i 99 pozycja w M4. Drugi w M3 poprawił się, o 5 min. ale trochę zabrakło do poniżej 2h i czuje niedosyt. Na mecie tylko patrzałem czy bratowa mnie jeszcze nie przegoni, bo jechała w K4 - pierwszy występ, ale zostało jeszcze 1:30 min przewagi (co to był by za wstyd)
W sumie wnioski wyciągnięte, na osłodę wylosowałem żelazko, rodzina odebrała, bo ja już byłem na weselu pod Gryficami.
Czas raczej się zgadzał z licznikiem: 2:26:16, 151/206 M4, 751/1010 OpenM, i 41 kobiet przede mną.
20 miejsce w kategorii rodzinnej, ale bez mojego udziału.
Kategoria Maratoniki

Smarowanko, przygotowka na Miedwie

Czwartek, 8 sierpnia 2013 · dodano: 09.08.2013 | Komentarze 0

Rower nasmarowany, wyczyszczony, choć się z lekka uwalił w błocie. Sztyca wymieniona, kółka nabite do 5 bar, numerek odebrany, nic tylko startować. Czas 2:17 do pobicia.

Do Świętej

Poniedziałek, 5 sierpnia 2013 · dodano: 07.08.2013 | Komentarze 0

Trening przed Miedwiem - szosa ..

Stypa po Speedsterze.

Piątek, 2 sierpnia 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 1

Przybity stratą szosówki, którą ktoś wyniósł z piwnicy, chyba na zamówienie, oraz faktem, iż ubezpieczalnia odda tylko połowę jego wartości , jakiś durny zapis w OWU, pojechałem potrenować przed Miedwiem na zastępczej szosie. Pora wieczorna, bo grzało cały dzień.
Marnie się widzę za tydzień.
Psycha siadła, waga w górę, to chyba przez browary - rośnie trzecie biodro, jakoś nie czuję kolarstwa po stracie roweru. Niech mnie ktoś przytuli.