Rower inny czas odpalić

Środa, 14 sierpnia 2013 · dodano: 14.08.2013 | Komentarze 3

Po szosowym SCOTTcie ani śladu, a Świnoujscie nadchodzi, to czas zacząć myśleć nad koncepcją machnięcia 108 km. Miedwie już zapomniane, analiza wykazała przeciążenie zawodnika po weselach rodzinnych, gdzie waga doszła do 105 kg, (weź to napędź).
Znalazł się rower, który występował w moich pierwszych maratonach w ubiegłym roku, teraz obsługuje go synek, który jakoś się nie kwapi do robienia kilometrów.

Więc MBK Concorde będzie robił za rower tzw. inny. Na razie kapcie ma mniej niż 34 mm, (RUbena Flash 622x32), ale testy na innych oponkach i rawkach wykazały, że damy radę. Kenda Eurotrek 622x35C na obręczy REMERX GRAND ROCK 622X19, daje szerokość pow. 34 mm.
Tak więc testy niby szosy innej się zaczęły. Dodatkowo obróciliśmy mostek, jest teraz na wprost i zaczyna się coś klarować.
Trasa: via Przemocze, (tutaj lało, schron na przystanku), potem Maszewo, Jenikowo, Osina, Goleniów. Na luziku było 27 km średnio, więc coś może z tego będzie.Po za tym konkurencja mniejsza ;)