Sierpień, 2017

Kierunek Płoty...

Sobota, 26 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 0

Mały rajdzik rowerowy wyszedł nam do Płot na rodzinną uroczystość. Najpierw kierunek Nowogard przez Żółwią Błoć, Bodzęcin, Węgorza, Kościuszki, Olchowo. W Nowogardzie pokręciliśmy się trochę na trasie maratonu MTB. Obiadek w Starym Kinie i kierunek Płoty...trasą maratonu na Kołobrzeg. Koło Potulińca przenieśliśmy się na drugą stronę linii kolejowej i budowanej S6 aby do Płot dostać się szlakiem rowerowym. Jednak nie zgłaszaliśmy wcześniej nikomu naszego przejazdu i Enea nas nie puściła szlakiem pod EW Liwkowo..musieliśmy się przebijać przez Lisowo i Wilczyniec. Coś tak lekko ponad 70 km łącznie z pętlą wkoło jeziora nowogardzkiego nam wyszło.

• Kalorie 2028kcal

Poniedziałek, 7 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 0

Od Adama do Adama - 04

Sobota, 5 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

REGATY z GRYFUSEM - etap 04 - Leeeeeeeecim na Szczecin.
Plan, Trasa 136 km:, Start godzina 9:00 Krzyż Wielkopolski – Mierzęcin - Dobiegniew – Choszczno – Piasecznik – Rzeplino – Radziszewo – Stargard( Osiedle Pyrzyckie) – Pszczelnik – Zieleniewo – Kobylanka – Płonia – Szczecin (Wały Chrobrego ) The Tall Ships Races - Przyjazd godzina 17:00 Miejsce przyjazdu: Wały Chrobrego Wykonanie by LEGIONY. Rano na miejsce startu przypływa admirał z kilkunatoma okrętami. Odpływamy spokojnie w kierunku miasta w oczekiwania na flotę...Coś długo się zbierała..O godz. 9:40 wystartowaliśmy zaproponowaną trasą...Jadziem puszczą na Dobiegniew przez Kosinek. Meadrujemy lasem i zostajemy herpatologiem. Koisinek był czynny, zapraszał..Potem kompleks pałacowy w Mierzęcinie z degustacją miejscowego specjalnego piwa wraz z wizytą na wieży. Kontakt z flotą...GRYFUS płynie przez Drezdenko i pałacyk wziął bokiem. Docieramy do Dobiegniewa..pomniki..kontakt z historią...Wolniutko jak na urlopie zwiedzamy Bierzwnik z urokliwym Parkiem PRL i klasztorem. W Choszcznie dostajemy cynk, że Pizzernia słaba jest ..więc dwa hotdogi na wlocie i wylocie.Przed 19:00 łapie nas ulewa koło Przechlina...jedziemy nie narzekamy...dozbroiliśmy się w Choszcznie. W Krępcewie wiizyta na rozlewiskach i ruinach Zamku...Potem królestwo Agrofirmy z Witkowa, gdzie trafia nas szklana torpeda na ścieżce...nic to...Wpadamy do Stargardu na BP doładowania prądu ..w lampach i bateriach. Wydostajemy się do Kobylanki, Motaniec i za Niedźwiedziem bitwa na leśnej polnej drodze...jakieś 2 km piachu się zrobiło....czad...czad..W końcu wydostajemy się na asfalt za Wielgowem, Płonia...Zdroje...Zaliczamy Most Cłowy wąskim przesmykiem. Za Mostem Długim kierunek Zamek i od tyłu Wałów wjeżdżamy pod Adasia. 3:00 bez fanfar..bez rozgłosu i szumu medialnego. Zaczęło kropić...zawijamy na dworzec PKP gdzie po drodze zobaczylismy jak się przemysłowo sprząta Toi-Toie...weż Pan wywieź tyle gówna...Koło 6 wylądowaliśmy w Goleniowie, gdzie zastaliśmy w końcu "złoty pociąg". Amen idziemy spać...najpierw wstawiając pranie...Gryfus na Wały dotarł koło 21:00 ....ŚWIETNY, FAJNY WYJAZD ROWEROWY z elementami EKSTREMALNEGO RAJDU ROWEROWEGO..po definicję odsyłam do ADFC. wg Strawy: distance- 119.km..ale telefon ma zaniki wg licznika było 140 km elapsed time: 17:36 moving time: 13:06 elavation: 741 m energy output: 5245 kJ calories: 5845 cal avg speed: 9,1 km/h - tryb very slowly bumellen tour max. speed: 41,4 km/h - ale po co ? MARCINiE GAJ - GRACIE, DANKE, SPASIBA, THANKS..ujechalim się...

<iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/1119295647/embed/6d9fefe5d9fa1076b127171b89f2ffb15e42d6f8'></iframe>

Od Adama do Adama - 03

Piątek, 4 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

REGATY z GRYFUSEM etap 03 - Nadwarciańskie klimaty.

Plan - Dzień 3, Start: godz. 08:00 ( Śródmiejska 11, Światowit ) Trasa 160 km: Jarocin – Mieszków – Klęka – Miąskowo – Środa Wielkopolska – Szczepankowo – Poznań Pomnik Adama Mickiewicza – Kiekrz – Pamiątkowo – Szamotuły – Wronki – Mokrz – Marylin – Krzyż Wielkopolski Wykonanie: Złapaliśmy w końcu poranny pociąg na Jarocin i przez Ostrów docieramy zaraz 6:00 do Światowita. Budzimy kontradmirała aby łaskawie raczył nas wpuścić celem kąpieli, ładowania baterii i spożycia śniadania. Po regeneracji wyruszamy zaraz po 8:00 w stronę.....no właśnie. Jest w planie Pałac w Śmiłowie...Krążownik Galopen krąży w celu złapania śladu...ślad trasy mówi co innego...ale nic to, nie narzekamy.. Jeszcze przed Wilkowyją flota znika z radarów...???? Skoro oni obrali taki kurs...zapewne w celu podziwiania uroków Pałacu i studiowania problematyki mickiewiczowskiej i rezydencjonalne, j my zabraliśmy się za problematykę Warty w okolicach Śrema. Zniechęciła nas również propozycja trasy DK11, sam Poznań też jakoś nie ciekawił w narastającym upale...bliżej natury naszła ochota. Więc Radlin, Książ Wielkopolski powiatówkami. Przed Śremem budzimy Czesia..aby coś zaproponował.. Wybraliśmy niebieski szlak rowerowy ...leśno - polny przy brzegach Warty. Docieramy w końcu do Śrema...kręcimy się po mieście co dalej...co dalej. Było w planie ominąć Poznań dołem...ambitnie chcieliśmy dojechać do Wronek...przez Rogalin...kontynuować szlak warciański. Czesio jednak proponował od Śremu Kórnik i dalej Rogalin ...przez Mosinę. Posłuchaliśmy Czesława...i nie potrzebnie...Przejazd km DW434 zdemolował nas kompletnie..dzień roboczy TIRY dyszą na plecach...trauma...stres....Czesiu dlaczego nie prowadziłeś spokojnie bliżej Warty na Rogalin ? Była już 15:00 więc napadł nas Wielki Głód....Wielkie Nieba w Bninie i kotlecik testowy Devolay....ocena kotleta negatywna, ale wszedł. Do Wronek 70 km jest szansa aby koło 20:00 dotrzeć do Wronek i tam teleportacja do Krzyża..Jednak baterie gasły w oczach ...Szajsung się co chwila zawiesza...AHOJ przygodo. Po krótkiej wizycie w Kórniku..docieramy na stację PKP Kórnik, która leży 7 km od Kórnika i jest w miejscowości Szczdrzykowo zaraz za Dziećmierowem na DW434 kierunek Gniezno. Ciapong jest 17:02...kupujemy prosto bilet na Krzyż...GRYFUS walczy dzielnie pod Poznaniem. 17:55 łapiemy Impulsa do Krzyża i 19:02 meldujemy się w Krzyżu. W Krzyżu zaopatrzenie na kolację, regenerację, śniadanie. W ośrodku już czekał Przemysław Kalbarczyk, który udzielił wsparcia duchowego. Przed 22 dociera Fregata Primator, który też w Poznaniu posiłkował się wsparciem. My dysktretnie przejmujemy ośrodek i po północy idziemy spać. Bo jutro mamy jeszcze parę potyczek do zrobienia. W celach statystycznych krążownik z flotą dociera koło 2:00.

• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

REGATY z GRYFUSEM - etap extra - Kalisz nocą.

Piątek, 4 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

W planach rajdu tego nie było. Piękne chwilę w jednym z najstarszych miast Polski. Stare miasto i jego zabytki, elektrownia wodna, park. 10 km nocnego zwiedzania w śpiącym już Kaliszu. Dziękujemy Gryfus i Orlen.

Od Adama do Adama - 02

Czwartek, 3 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

REGATY z GRYFUSEM etap 02 - Na szlaku pielgrzyma.
Dzień 2, Trasa 204 km: Start 8:00, Częstochowa - Kłobuck – Parzymiechy – Giętkowizna – Kępowizna – Wieluń – Łagiewniki – Lututów – Głuszyna – Brzeziny – Zagorzyn – Zawidowice – Pleszew - Kalisz – Wola Książęca - Jarocin, Przyjazd godzina 21:00 Miejsce noclegowe: Światowit w Jarocinie ul.Śródmiejska 11 Realizacja: Rankiem pobudka, śniadanko u Urszulanek, wyjazd pod Jasną Górę z obowiązkową sesją foto i opuszczamy Święte Miejsce. Z racji odległości następny przystanek Wieluń..za 50 km. Po 9:15 zostajemy na trasie z przyczyn technicznych...Przerzutka tylnia dawno już była do wymiany, dostała jeszcze wczoraj na górkach Jury..dodatkowo stary Samsung się biesi i stale wyłącza...ale nie narzekamy..pchamy się dalej drogą 491 na Działoszyn. Za Popowem napotykamy pielgrzymkę rowerową z Moch ..(gdzieś między Lesznem a Wolsztynem). Oczywiście zapraszamy na Regaty. Za Działoszynem krótka przerwa na opróżnienie arbuzowej mirindy. Godzina 11, 25 km do Wielunia w poszukiwaniu serwisu. W Wieluniu najpierw akcja promocyjna w miejscowym Domu Kultury...potem pojechaliśmy w poszukiwaniu serwisu. Serwis miał na stanie najnowsze Alivio z serii 4000 i za całe 125 PLN z montażem i wymianą jeszcze uszkodzonego pancerza linki byliśmy szczęśliwi. Flota Gryfusa opuszczała Wieluń..a my na rynku dalej rozdajemy ulotki dla wchodzącej do miasta gnieżnieńskiej pielgrzymki. Kierunek Lututów...z małymi kłopotami na węzłach drogowych. W końcu wjechaliśmy na Ziemie Kaliskie. W Lututowie zwiedzanie kościoła, a na trasie obserwacja życia wsi i trwających prac polowych. Świeżo wyremontowną powiatówką docieramy na przedmieścia Kalisza, gdyż na podstawie otrzymanych informacji z centrali SISE z Naturą coś jeszcze miało jechać na Jarocin. Do Kalisza dotarliśmy koło 21 i w Kaliszu zastaliśmy zamknięty dworzec i ochroniarza. Następny pociąg 4:00 rano. Co robić..kiedy już wszystkie baterie i POWER banki wysiadły...? Są jeszcze całodobowe stacje ...odnajdujemy ORLEN wylot na Poznań i tam zakładamy bazę. Kawka i ładowanie...WIFI w celu lokalizacji floty, która dotarła do Jarocina chyba przed 22 pokonując założony dystans. W telefonie na fejsbuczku nie chcący zamiast lokalizacji Orlen dajemy pobliski szpital..czym wywołujemy zamieszanie wśród kibiców. Po naradzie z Czesławem z Osmanda, który odzyskał głos..ustaliliśmy, że nie będziemy się pchać do Jarocina..tylko pojedziemy sobie na stare miasto..Jak postanowiliśmy tak zrobilśmy. Koło północy zaczęliśmy solową wedrówkę po Kaliszu lądując koło trzeciej na dworcu. W Jarocinie koło szóstej zrobiliśmy pobudkę flocie.