Trasy

• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

EDK Szczecin w Puszczy Bukowej

Piątek, 7 kwietnia 2017 · dodano: 09.04.2017 | Komentarze 1

Droga Przełomu, taką nazwę miała tegoroczna edycja Ekstremalnej Drogi Krzyżowej. Poszedłbym pieszo, ale zabrakło by czasu na Tour de Gmina. Więc po kolei. Udało się wcześniej zgłosić i pobrać wszelkie dane, rozważania w aplikacji, mapę trasy, ślad trasy GPX z naniesionymi stacjami. Rower uzbrojony, w ostatniej chwili dołączył do mnie drugi rowerzysta z Załomia, stary mistrz promocji wszelakich. W trójkę wyruszyliśmy z Goleniowa na mszę w kościele w Klęskowie (zabrałem jescze dwóch młodych piechurów).
Z trasą zapoznałem się jeszcze wcześniej, dlatego też zaryzykowałem pedały SPD. Po przybyciu szok...kolega ze studiów..poznaliśmy się mimo upływu prawie 30 lat.
Najpierw msza, potem usprzętowienie roweru, podjechał kolega i razem pojechaliśmy na trasę EDK puszczając wcześniej piechurów.
Prolog - Kościół parafialny, p.w. św. Stanisława B.M. ul. Kolorowych Domów 2

Stacja I - Stary poniemiecki cmentarz, 0,4 km
Tutaj dotarlismy bezproblemu. W końcu kiedyś szukałem tutaj keszy. Poszliśmy na całość, odpalono aplikację i wciszy wysłuchano rozważań płynących z głośnika..
Stacja II - rozwidlenie szlaków za Kijewkiem - 3 km
Droga lekko piaszczysta, mijamy pierwszych piechurów.
Stacja III - kościół św, Rodziny Płonia - 6 km
Wjazd po bruku, tutaj już chowamy się z dala, rozważania już bez głośnika, po cichu ze smatphona...
Stacja IV - kościół Najświętszego Serca Pana Jezusa, Kołowo - 13 km
Tutaj dotarliśmy po przebiciu się przez maszerujące grupy, każdy szedł w milczeniu, więc i my milczeliśmy, dawaliśmy tylko znaki światłami, że nadjeżdżamy
Stacja V - brama cmentarza żołnierzy niemieckich, Gliniec - 18 km
Tutaj już jesteśmy na czele. Brama cmentarza zakmnięta, więc modlitwy przed bramą
Stacja VI - drogowskaz Stare Czarnowo/Gryfino - 19 km
Modlitwy pod krzyżem
Stacja VII - kościół Podwyższenia Krzyża Świętego, Kartno - 22 km
Wjeżdżamy pod sam kościółem, klimatycznie się zrobiło. Pierwszy lekki posiłek. Jest gdzieś godzina pierwsza w nocy.
Stacja VIII - kościół Najświętszej Maryi Panny Matki Kościoła, Żelisławiec - 23 km
Też pod samymymi drzwiami kościoła, furtka otwarta.
Stacja IX - krzyż w Binowie, główne skrzyżowanie, - 28 km
Tutaj lekkie kłopoty ze znalezieniem wjazdu pod sam kościół. My lekko zdziweini, bo dochodzą nas pierwsi piechurzy. My lekko zmarznięci przez wiejący wiatr z tej strony Puszczy
Stacja X - mała kapliczka z Maryją, rozwidlenie dróg Kołowo/Szczecin - 35 km
Na tym odcinku zaczęły się podjazdy, ale FELT w końcu jest góralem. My sapiemy ciężko, mijani piechurzy nie. Walą 8/9 km na godzinę.
Stacja XI - krzyż za leśnym szlabanem - 36 km
Pierwsza gleba, zagapiłem się na szutrze, trzymając jedną ręką kierownicę, drugą obracając komórkę z naniesionymi pozycjami stacji. Pan Bóg czuwał, wjechałem między kamienne słupki w miękie pobocze.
Stacja XII - szczyt Bukowiec - 39 km
Gleba nr 2 na podjeździe, zacięła się przezrzutka, spadł łańcuch...Stacja wybrana nie przypadkowo...Pan Jezus na krzyżu umiera. Same drzewa, wyciągamy swój krzyż, modlitwa, rozważania..po chwili dochodzą nas pierwsi piechurzy, mamy wrażenie, że szli na azymut..albo omijali stację...wcześniej przy pchaniu rowerów na Bukowiec minął nas Szatan, raczej jakiś cyborg...minął nas be słowa...
Stacja XIII - głaz im. Grońskiego, - 42 km
Też dobrze dobrana lokalizacja, cały czas pod górę, wąskimi szlakami, wysiłek znaczny, Gleba nr 3
Stacja XIV - krzyż za SP74 - 44 km

Nam wyszło 47 km, bo Maricin coś tam pomylił...
Ostatnia stacja to zjazd czarnym szlakiem, też ekstrema.Docieramy godzina 5:11. Proponowałem koledze, że go zawiozę do Załomia, ale ten się ulotnił. Dotarłem pod kościół, ale nikogo nie było. Wróciłem się pod samochód, rozpakowałem się i do domu...zasypiałem w drodze, ze zmęczenia. W domu kąpiel w wannie, godzina snu i godz. 9:00 melduje się na II Tour de Gmina...

Reasumując...za rok robimy to w Goleniowie. Trasa świetna, ekstremalna, Prawdziwa droga krzyżowa, jak będą różne terminy to przejdę ją pieszo.

Stacja XI na ul. Chłopskiej

Do pracy i z powrotem

Czwartek, 11 grudnia 2014 · dodano: 14.12.2014 | Komentarze 2

W oczekiwaniu na Kijankę dobijamy do 4500 km...

• Temperatura -4.0°C

Goleniowski Park Przemysłowy by Night

Środa, 10 grudnia 2014 · dodano: 10.12.2014 | Komentarze 0

Auto stoi dalej w naprawie, rozrusznik czeka na szczotki, więc my realizujemy plan 5000 km do końca roku małymi kroczkami. Dojazd do pracy i z powrotem będzie jakieś 11 km . Dodatkowo podczas przerwy w nocnych załadunkach, machnęliśmy sobie wycieczkę na Shella na hot doga. Mc Donald na MOPie w remoncie... Potem pojechaliśmy po okolicznych fabryczkach popatrzeć czy robią na nocną zmianę. Przejechaliśmy się koło części z nich szukająn najlepiej oświetlonych, wycieczkę zakończyliśmy na terenach Prologisu gdzie parę frim ma magazyny wysyłkowe. Na portierni zostawiliśmy dyspozycje kierowcom co do poprzestawiania naczep z ram i placu... Mrozik siarczyście zaczynał brać koło 2 w nocy...

Kategoria Trasy

Powysyłać zabawki dla biednych skandynawskich dzieci.

Wtorek, 9 grudnia 2014 · dodano: 09.12.2014 | Komentarze 4

Kijanka od soboty parkuje w ASO w oczekiwaniu na naprawę rozrusznika, więc do pracy w GPP udajemy się od niedzieli rana pedałowozem. Praca jest przerywana, trzeba wieczorkiem podjechać na 2/3 godziny aby się zoorientować ile skandynawowie naklikali zabawek. Potem popatrzeć co mamy na placu, co pod rampami, co w naczepach i ile na tłuką przez noc. Pod to zamówić ciągniki na rano, które pojadą do Danii, lub ciągniki w krajówce na Świnoujście. Koło północy zwijamy się na drzemkę. Pojawiamy się nad ranem koło czwartej i piszemy CMR, wydajemy kierowcom, skanujemy , piszemy raporciki, poganiamy ładowaczy, kierujemy ruchem naczep, tych rozładowanych i pod załadunek, i tak do 7/8. Na razie rekord, to poprzedni tydzień wysłano piątek wieczór-poniedziałek rano 28 naczep po 33 palety, ale to był Black Friday. Osobny temat stanowią ludzie, którzy tam "pickują". Na zmianę wpada coś około 50/60 osób, głownie nie rozgarniętej młodzieży na prace tymczasowe. Dostają w łapę skaner i ganiają z wózkami po magazynie kompletując zamówienia. Ładują to do różnych kartonów i na taśmociąg, który wiezie to do etykietowania. Po etykietowaniu system to zwala na kierunki wysyłek i odbiorców, gdzie układane jest to paletach u foliowane przez następnych kołchoźników. Sztuką jest zbudować prostopadłościan o odpowiedniej wysokości i wymiarach, tak aby nie wystawało to poza paletę. Mylą im się kierunki, i czasami na palecie jest kilka dalszych odbiorców dystrybucyjnych. Miejsca na ekspedycji jest mało i trzeba od razu walić towar na naczepy. Ładowacze wózkowi to jakby szuflą sypali do wagonów, bo "pierdolą" dokumentnie listy załadunkowe, nr naczep i bram.   Na dobę trzeba zrobić dwa kółka po 12 km, więc na dobę wypada coś 24 km. Może tym sposobem dobijemy do 5 tysia. Wszystko zależy od rozrusznika.

Uciec od stołu...

Niedziela, 20 kwietnia 2014 · dodano: 21.04.2014 | Komentarze 1

Plan był taki. Rowerek na pakę... keszyki w Gryficach do podjęcia. Plecak z ciuchami zabrany. Kawa u teściowej, reszta niech się posila, a my myk, myk do Gryfic.... Dróżka cicha spokojna, lokalnie. Widoczki gratis. W Gryficach keszyk w parku japońskim i koło cerkwi, namierzone bez trudu, chociaż ten pod mostkiem na bezszczelnego. Trochę pokręcenia się po mieście. Powrót w stronę Modlimowa i polami z Wyszoboru. Odcinek wybitnie dla ciężkiego sprzętu rolnego.

Po keszyki cd.2

Wtorek, 1 października 2013 · dodano: 02.10.2013 | Komentarze 0

Wyprawa po resztę keszyków na ścieżkę edukacyjną koło Zabrodzia.

SCOTT Speedster S30 FB - skradziony

Wtorek, 30 lipca 2013 · dodano: 02.08.2013 | Komentarze 4

Ktokolwiek widział, ktokolwiek wie: ROWER SZOSOWY WYŚCIGOWY skradziony prosto z piwnicy w bloku w Goleniowie w nocy 2013.07.29/30. SCOTT Speedster S30 FB, kradzież zgłoszona na policję, dziuple już pod obserwcją, punkty skupu też, rama ma charakterystyczne cechy i wgnioty, przestrzega się przed kupnem całego bądź części (posiadamy pełną specyfikację), sprawa prestiżowa bo rower należał do jednego z organizatorów Goleniowskiej Masy Krytycznej, złodziej jeszcze ma szanse: jakieś infa to na: coolertrans@interia.pl
JAK KTOŚ OBACZY NA TRASIE, NA WYŚCIGACH, GIEŁDZIE NIECH DA ZNAĆ !!!!!
JEŹDZIŁ NA SZOSOWYCH MARATONACH.
Opis roweru:
SCOTT Speedster S30 FB
Początek budowy w maj 2012, ukończenie budowy koniec lipca 2012.

rama: SCOTT Speedster S30, L 54 kolor biały, czarno czerwone nalepki
łańcuch: SHIMANO CN-HG53
przerzutka tył: Shimano Sora RD-3400 GS
obręcz tył: Shimano WH-R500 24H
piasta tył: Shimano WH-R500 9 rz.
obręcz przód: Shimano WH-R500 20H
piasta przód: Shimano WH-R500
opony: Vittoria Rubino Pro Slick 622x23
dętki: Vittoria Ultralite
linki/pancerze hamulców: Unex Road
linki/pancerze przerzutek: Unex Road
rogi: Accent Arrow White
gripy: SCOTT
wgniecenie na rurze poprzecznej oraz przekątnej.

Czarnocin - rajd RGG i SG

Sobota, 11 maja 2013 · dodano: 12.05.2013 | Komentarze 0

Połączone siły Rowerowej Grupy Goleniów oraz Sobotoaktywnych Goleniów pojechały w silnym 6 osobowym składzie na rekonesans. Trudno jest zebrać większą grupę amatorów ruchu rowerowego. Traska spokojnie, głównie "asfalcik" różnego typu. Po drodze zahaczenie o Stepnice i Kopice. W Czarnocinie obserwacja plaży i powrót przez Stepnicę i Wierzchosław do domciu.

Test nowej tarczy hamulca

Czwartek, 9 maja 2013 · dodano: 09.05.2013 | Komentarze 0

Założyłem nową tarczę i kółko nie trze. SMART SAMY na oponki i do kniei, szukać traski na Goleniowskie Crossy. Ugrzęzłem pod lotniskiem blisko mojego kesza. Zapędziłem się w las i 1 km robiłem 19 minut lawirując po jeżynach i czekając na koniec opadów. Jeszcze tylko zmiana przedniej przerzutki i można startnąć w MTB Bogdaniec.

Port Lotniczy Goleniów w oddali.

Wylazłem z lasu.

Po mieście - reportersko

Sobota, 4 maja 2013 · dodano: 04.05.2013 | Komentarze 1

Umyłem rower, założyłem lżejsze kółka i polatałem po ścieżkach rowerowych Goleniowa. Całe 235 metrów w centrum, 1,9 km do Helenowa , na obwodnicę wschodnią już nie pojechałem