Powysyłać zabawki dla biednych skandynawskich dzieci.

Wtorek, 9 grudnia 2014 · dodano: 09.12.2014 | Komentarze 4

Kijanka od soboty parkuje w ASO w oczekiwaniu na naprawę rozrusznika, więc do pracy w GPP udajemy się od niedzieli rana pedałowozem. Praca jest przerywana, trzeba wieczorkiem podjechać na 2/3 godziny aby się zoorientować ile skandynawowie naklikali zabawek. Potem popatrzeć co mamy na placu, co pod rampami, co w naczepach i ile na tłuką przez noc. Pod to zamówić ciągniki na rano, które pojadą do Danii, lub ciągniki w krajówce na Świnoujście. Koło północy zwijamy się na drzemkę. Pojawiamy się nad ranem koło czwartej i piszemy CMR, wydajemy kierowcom, skanujemy , piszemy raporciki, poganiamy ładowaczy, kierujemy ruchem naczep, tych rozładowanych i pod załadunek, i tak do 7/8. Na razie rekord, to poprzedni tydzień wysłano piątek wieczór-poniedziałek rano 28 naczep po 33 palety, ale to był Black Friday. Osobny temat stanowią ludzie, którzy tam "pickują". Na zmianę wpada coś około 50/60 osób, głownie nie rozgarniętej młodzieży na prace tymczasowe. Dostają w łapę skaner i ganiają z wózkami po magazynie kompletując zamówienia. Ładują to do różnych kartonów i na taśmociąg, który wiezie to do etykietowania. Po etykietowaniu system to zwala na kierunki wysyłek i odbiorców, gdzie układane jest to paletach u foliowane przez następnych kołchoźników. Sztuką jest zbudować prostopadłościan o odpowiedniej wysokości i wymiarach, tak aby nie wystawało to poza paletę. Mylą im się kierunki, i czasami na palecie jest kilka dalszych odbiorców dystrybucyjnych. Miejsca na ekspedycji jest mało i trzeba od razu walić towar na naczepy. Ładowacze wózkowi to jakby szuflą sypali do wagonów, bo "pierdolą" dokumentnie listy załadunkowe, nr naczep i bram.   Na dobę trzeba zrobić dwa kółka po 12 km, więc na dobę wypada coś 24 km. Może tym sposobem dobijemy do 5 tysia. Wszystko zależy od rozrusznika.