Info

Więcej o mnie.







Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2018, Maj1 - 0
- 2018, Kwiecień6 - 0
- 2018, Marzec1 - 0
- 2018, Luty2 - 1
- 2018, Styczeń2 - 2
- 2017, Grudzień2 - 0
- 2017, Listopad3 - 0
- 2017, Październik3 - 0
- 2017, Wrzesień5 - 0
- 2017, Sierpień11 - 0
- 2017, Lipiec5 - 0
- 2017, Czerwiec2 - 0
- 2017, Maj8 - 0
- 2017, Kwiecień7 - 4
- 2017, Marzec2 - 1
- 2017, Luty5 - 0
- 2017, Styczeń2 - 0
- 2016, Grudzień3 - 0
- 2016, Listopad4 - 1
- 2016, Październik5 - 1
- 2016, Wrzesień10 - 7
- 2016, Sierpień10 - 2
- 2016, Lipiec6 - 0
- 2016, Czerwiec9 - 7
- 2016, Maj8 - 6
- 2016, Kwiecień9 - 18
- 2016, Marzec7 - 11
- 2016, Luty2 - 2
- 2016, Styczeń5 - 1
- 2015, Grudzień10 - 5
- 2015, Listopad7 - 5
- 2015, Październik8 - 13
- 2015, Wrzesień8 - 16
- 2015, Sierpień9 - 12
- 2015, Lipiec7 - 18
- 2015, Czerwiec9 - 16
- 2015, Maj11 - 24
- 2015, Kwiecień13 - 21
- 2015, Marzec7 - 12
- 2015, Luty2 - 2
- 2015, Styczeń5 - 3
- 2014, Grudzień9 - 9
- 2014, Listopad2 - 6
- 2014, Październik5 - 10
- 2014, Wrzesień4 - 6
- 2014, Sierpień15 - 34
- 2014, Lipiec11 - 15
- 2014, Czerwiec9 - 28
- 2014, Maj8 - 13
- 2014, Kwiecień6 - 16
- 2014, Marzec7 - 7
- 2014, Luty6 - 3
- 2014, Styczeń8 - 0
- 2013, Grudzień4 - 0
- 2013, Listopad1 - 0
- 2013, Październik7 - 1
- 2013, Wrzesień4 - 3
- 2013, Sierpień9 - 4
- 2013, Lipiec11 - 8
- 2013, Czerwiec13 - 11
- 2013, Maj12 - 7
- 2013, Kwiecień11 - 14
- 2013, Marzec5 - 6
- 2013, Luty4 - 2
- 2013, Styczeń3 - 5
- 2012, Grudzień6 - 2
- 2012, Listopad4 - 0
- 2012, Październik2 - 0
- 2012, Wrzesień1 - 0
- 2012, Sierpień5 - 2
- 2012, Lipiec6 - 0
- 2012, Czerwiec5 - 0
- 2012, Maj9 - 0
- 2012, Kwiecień4 - 0
- 2012, Marzec1 - 0
- DST 47.00km
- Teren 47.00km
- Czas 02:50
- VAVG 16.59km/h
- VMAX 28.00km/h
- Temperatura 1.0°C
- Kalorie 1234kcal
- Podjazdy 78m
- Sprzęt GIANT CROSS K1
- Aktywność Jazda na rowerze
Powysyłać zabawki dla biednych skandynawskich dzieci.
Wtorek, 9 grudnia 2014 · dodano: 09.12.2014 | Komentarze 4
Kijanka od soboty parkuje w ASO w oczekiwaniu na naprawę rozrusznika, więc do pracy w GPP udajemy się od niedzieli rana pedałowozem. Praca jest przerywana, trzeba wieczorkiem podjechać na 2/3 godziny aby się zoorientować ile skandynawowie naklikali zabawek. Potem popatrzeć co mamy na placu, co pod rampami, co w naczepach i ile na tłuką przez noc. Pod to zamówić ciągniki na rano, które pojadą do Danii, lub ciągniki w krajówce na Świnoujście. Koło północy zwijamy się na drzemkę. Pojawiamy się nad ranem koło czwartej i piszemy CMR, wydajemy kierowcom, skanujemy , piszemy raporciki, poganiamy ładowaczy, kierujemy ruchem naczep, tych rozładowanych i pod załadunek, i tak do 7/8. Na razie rekord, to poprzedni tydzień wysłano piątek wieczór-poniedziałek rano 28 naczep po 33 palety, ale to był Black Friday. Osobny temat stanowią ludzie, którzy tam "pickują". Na zmianę wpada coś około 50/60 osób, głownie nie rozgarniętej młodzieży na prace tymczasowe. Dostają w łapę skaner i ganiają z wózkami po magazynie kompletując zamówienia. Ładują to do różnych kartonów i na taśmociąg, który wiezie to do etykietowania. Po etykietowaniu system to zwala na kierunki wysyłek i odbiorców, gdzie układane jest to paletach u foliowane przez następnych kołchoźników. Sztuką jest zbudować prostopadłościan o odpowiedniej wysokości i wymiarach, tak aby nie wystawało to poza paletę. Mylą im się kierunki, i czasami na palecie jest kilka dalszych odbiorców dystrybucyjnych. Miejsca na ekspedycji jest mało i trzeba od razu walić towar na naczepy. Ładowacze wózkowi to jakby szuflą sypali do wagonów, bo "pierdolą" dokumentnie listy załadunkowe, nr naczep i bram. Na dobę trzeba zrobić dwa kółka po 12 km, więc na dobę wypada coś 24 km. Może tym sposobem dobijemy do 5 tysia. Wszystko zależy od rozrusznika.





Kategoria Trasy
Komentarze
leszczyk | 17:43 wtorek, 9 grudnia 2014 | linkuj
Barwy Trans Cargo oczywiście zauważyłem, pytanie czy się do nich przeflancowałeś?
Komentować mogą tylko znajomi. Zaloguj się · Zarejestruj się!