Wrzesień, 2017

• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Rajd po Pomorzu środkowym

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 27.09.2017 | Komentarze 0

Powiat kołobrzeski i jego gminy wiedzą jak zrobić fajną rowerową imprezę. Byliśmy już na zlocie drugi raz. W tym roku punktem docelowym było Karlino do którego podążały ekipy z okolicznych gmin. My dołączyliśmy się do ekipy z Rymania, gdzie wystartowaliśmy przez Gościno przed godziną 10:00. Ponad sześćdziesięciosobowa grupa sprawnie pomykała po jednym z najlepszych szlaków rowerowych województwa. Zdążyliśmy pozwiedzać mijane miejscowości, a nawet dogoniliśmy jadące przed nami Gościno. W Karlinie byliśmy pierwsi, gdzie powoli zjeżdżały się poszczególne ekipy. Kiedy nadjechał Rymań poszliśmy sobie na darmowe papu i oglądaliśmy wyścigi dzieci. Na imprezę zjechało się prawie pięćset rowerzystów. Wygrał Kołobrzeg i on za rok będzie organizatorem zlotu. My musimy poczekać jak w powiecie goleniowskim porządną sieć dróg rowerowych zrobią.

Po zlocie w planie był Mordor i jego wieża. Wróciliśmy więc do Pobłocia i stamtąd przez Dygowo dotarliśmy do wieży Saurona w Malechowie. Wieżę oblegali niestety nieprzystępni i nieprzekupni Orkowie. 30 PLN za wjazd ? gruba przesada...Bornholmu i tak nie widać. Potem Ustronie Morskie, knajpa stoi. W końcu udało się zlokalizować Bolesława pod Bagiczem. Trochę błota...Bolesław niestety, najstarszy Ent już leżał powalony przez wichurę. Jego młodszego brata Warcisława nie udało się namierzyć. Powrót skrótami do Gościna i dalej szlakiem do Rymania, czytaj Shire.

Eco Race na Bobrowej Polanie

Sobota, 16 września 2017 · dodano: 17.09.2017 | Komentarze 0

Czyli Rowerowy Rajd na Orientację. 15 Południk organizacja. Zameldowaliśmy się na Bobrowej Polanie przed czasem. 9:45 dali mapę i w drogę. Do zrobienia 7 PK na dystansie około 38 km..limit 4 godziny. Zrobiliśmy w 3 i pół. Na powrocie Piknik w Wielgowie . Wyszło łącznie ponad 90 km..a na rajdzie zajęliśmy II miejsce, było pudło i bidon termiczny w nagrodę.

Kategoria Maratoniki

• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Rajd z Niewidomimi na Tandemach

Wtorek, 12 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

Drugi dzień zachodniopomorskiego rajdu Fundacji Niewidomi na Tandemach...odcinek Stargard - Czarnocin. 10 tandemów, piloci, obsługa, prowadzenie nasze od wrót Goleniowa, potem Rowerowa Stepnica, piloci Szczecin na Rowerach...epicko było..powrót solo ...przez łąki i lasy ...i Miękowo...pod wiaduktami...S6.

• Sprzęt Author A4404 Force Edition

Rajdy dla Frajdy - Drawno

Niedziela, 10 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

Na scenie eventów rowerowych pojawił się nowy ciekawy produkt a mianowicie Rajdy dla Frajdy. Rajdy dla Frajdy to taka nowość...ścigania nie ma ..limitu czasu nie ma, coś na wzór Kaszebe Runda. Rajdy te są organizowane w każdym województwie, my wybraliśmy się do Drawna, na GPA Zachodniopomorskie...na jeden rajdzik było gratis. Trasa tej edycji biegła po południowej cześci Pojezierza Drawskiego. Start i meta Drawno przez Kalisz Pomorski.. Konotop..Złocieniec i powrót. Na starcie zameldowało się jednak niewielu uczestników, coś koło dwudziestu. Powitanie przez organizatora i zaraz po godz. 11 wyruszyliśmy na około 108 km trasę. Do Kalisza Pomorskiego grupa jechała bardzo żwawo..mając ponad 34 km/h...Nikt nie szarpał...jednak zaraz za Kaliszem na górce prawdy wszystko się wyjaśniło i zostaliśmy gdzieś pod koniec. Zaczęliśmy podziwiać widoczki i wyjątkowo długie asfaltowe odcinki..oraz górki do Złocieńca. Objazd zajął nam coś ponad 4 h bo cykaliśmy fotki. Ścigacze byli na mecie coś po 3,5 godziny. Na koniec dekoracja, słowa kończące i powrót przez zatłoczoną DK10 bo ludziska z targów rolnych wracali. O podsumowanie można na razie nie pytać...impreza dziewicza..ale nam się trasa podobała...ponad 100 km prawie nowych asfaltów i trochę górek dało Frajdę.

Kategoria Maratoniki

• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Na czerwonym stepnickim ..szlaku

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 04.09.2017 | Komentarze 0

Gmina Stepnica szlak oddała, a że znamy autora oznaczeń to jest firmę znakującą szlaki i od niego to mieliśmy ślada GPX.
Szlak czerwony jest dwukierunkowy ...zaczyna się w Stepnicy i najpierw wiedzie w stronę Goleniowa, potem odbija na północ i kończy się na wałach za Jarszewkiem. Okolica znana więc dobrze. Na szlak wjechaliśmy tuż za Kątami głównie Jakubowym Szlakiem. W lesie za Żdżarami kontrola grzybowa...jakieś 6 sztuk. W Krępsku udało się namierzyć w końcu kesza pod sklepem. Do Widzeńska szlak czerwony idzie ppoż 19. Troszku piaszczyście...ale cross przechodzi. Szlak dociera do Widzeńska i łączy się z niebieskim stepnickim który tu dochodzi po starym nasypie. Za Widzeńskiem szlak skręca na Borowik ..i ppoż 8 docieramy do powiatówki Stepnica - Rokita..Kierunek Zielonczyn...niebieski idzie na punkt widokowy. Za Zielonczynem szlak idzie nową ppoż 7 i mamy fajną szutrówkę. Na wysokości Machowicy skręt na Żarnowo i ppoż 25 i 5 docieramy do wsi. Tutaj lekkie zdziwienie bo szlak idzie po prawej stronie wsi ...a we wsi jest parę atrakcji..choćby kościół..cmentarz..Szlak omija Racimierz i wychodzi na końcu Łąki w okolicy ostoi koła Dzik. Jakby ktoś chciał do sklepu..to niech zapomni..Zaraz za Łąką szlak odbija na polną drogę do Jarszewka i dalej szutrówką do Zatoki Skoszewskiej gdzie jest koniec szlaku.
Teraz trzeba jakość wrócić na początek szlaku do Stepnicy...wracamy więc asfaltem do miasteczka. Ciemno jednak już było i odpuściliśmy sobie pierwszy fragment na późniejszy termin.