• Sprzęt Author A4404 Force Edition

Rajdy dla Frajdy - Drawno

Niedziela, 10 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

Na scenie eventów rowerowych pojawił się nowy ciekawy produkt a mianowicie Rajdy dla Frajdy. Rajdy dla Frajdy to taka nowość...ścigania nie ma ..limitu czasu nie ma, coś na wzór Kaszebe Runda. Rajdy te są organizowane w każdym województwie, my wybraliśmy się do Drawna, na GPA Zachodniopomorskie...na jeden rajdzik było gratis. Trasa tej edycji biegła po południowej cześci Pojezierza Drawskiego. Start i meta Drawno przez Kalisz Pomorski.. Konotop..Złocieniec i powrót. Na starcie zameldowało się jednak niewielu uczestników, coś koło dwudziestu. Powitanie przez organizatora i zaraz po godz. 11 wyruszyliśmy na około 108 km trasę. Do Kalisza Pomorskiego grupa jechała bardzo żwawo..mając ponad 34 km/h...Nikt nie szarpał...jednak zaraz za Kaliszem na górce prawdy wszystko się wyjaśniło i zostaliśmy gdzieś pod koniec. Zaczęliśmy podziwiać widoczki i wyjątkowo długie asfaltowe odcinki..oraz górki do Złocieńca. Objazd zajął nam coś ponad 4 h bo cykaliśmy fotki. Ścigacze byli na mecie coś po 3,5 godziny. Na koniec dekoracja, słowa kończące i powrót przez zatłoczoną DK10 bo ludziska z targów rolnych wracali. O podsumowanie można na razie nie pytać...impreza dziewicza..ale nam się trasa podobała...ponad 100 km prawie nowych asfaltów i trochę górek dało Frajdę.