• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Od Adama do Adama - 04

Sobota, 5 sierpnia 2017 · dodano: 25.08.2017 | Komentarze 0

REGATY z GRYFUSEM - etap 04 - Leeeeeeeecim na Szczecin.
Plan, Trasa 136 km:, Start godzina 9:00 Krzyż Wielkopolski – Mierzęcin - Dobiegniew – Choszczno – Piasecznik – Rzeplino – Radziszewo – Stargard( Osiedle Pyrzyckie) – Pszczelnik – Zieleniewo – Kobylanka – Płonia – Szczecin (Wały Chrobrego ) The Tall Ships Races - Przyjazd godzina 17:00 Miejsce przyjazdu: Wały Chrobrego Wykonanie by LEGIONY. Rano na miejsce startu przypływa admirał z kilkunatoma okrętami. Odpływamy spokojnie w kierunku miasta w oczekiwania na flotę...Coś długo się zbierała..O godz. 9:40 wystartowaliśmy zaproponowaną trasą...Jadziem puszczą na Dobiegniew przez Kosinek. Meadrujemy lasem i zostajemy herpatologiem. Koisinek był czynny, zapraszał..Potem kompleks pałacowy w Mierzęcinie z degustacją miejscowego specjalnego piwa wraz z wizytą na wieży. Kontakt z flotą...GRYFUS płynie przez Drezdenko i pałacyk wziął bokiem. Docieramy do Dobiegniewa..pomniki..kontakt z historią...Wolniutko jak na urlopie zwiedzamy Bierzwnik z urokliwym Parkiem PRL i klasztorem. W Choszcznie dostajemy cynk, że Pizzernia słaba jest ..więc dwa hotdogi na wlocie i wylocie.Przed 19:00 łapie nas ulewa koło Przechlina...jedziemy nie narzekamy...dozbroiliśmy się w Choszcznie. W Krępcewie wiizyta na rozlewiskach i ruinach Zamku...Potem królestwo Agrofirmy z Witkowa, gdzie trafia nas szklana torpeda na ścieżce...nic to...Wpadamy do Stargardu na BP doładowania prądu ..w lampach i bateriach. Wydostajemy się do Kobylanki, Motaniec i za Niedźwiedziem bitwa na leśnej polnej drodze...jakieś 2 km piachu się zrobiło....czad...czad..W końcu wydostajemy się na asfalt za Wielgowem, Płonia...Zdroje...Zaliczamy Most Cłowy wąskim przesmykiem. Za Mostem Długim kierunek Zamek i od tyłu Wałów wjeżdżamy pod Adasia. 3:00 bez fanfar..bez rozgłosu i szumu medialnego. Zaczęło kropić...zawijamy na dworzec PKP gdzie po drodze zobaczylismy jak się przemysłowo sprząta Toi-Toie...weż Pan wywieź tyle gówna...Koło 6 wylądowaliśmy w Goleniowie, gdzie zastaliśmy w końcu "złoty pociąg". Amen idziemy spać...najpierw wstawiając pranie...Gryfus na Wały dotarł koło 21:00 ....ŚWIETNY, FAJNY WYJAZD ROWEROWY z elementami EKSTREMALNEGO RAJDU ROWEROWEGO..po definicję odsyłam do ADFC. wg Strawy: distance- 119.km..ale telefon ma zaniki wg licznika było 140 km elapsed time: 17:36 moving time: 13:06 elavation: 741 m energy output: 5245 kJ calories: 5845 cal avg speed: 9,1 km/h - tryb very slowly bumellen tour max. speed: 41,4 km/h - ale po co ? MARCINiE GAJ - GRACIE, DANKE, SPASIBA, THANKS..ujechalim się...

<iframe height='405' width='590' frameborder='0' allowtransparency='true' scrolling='no' src='https://www.strava.com/activities/1119295647/embed/6d9fefe5d9fa1076b127171b89f2ffb15e42d6f8'></iframe>