Moje III Miedwie

Sobota, 10 sierpnia 2013 · dodano: 12.08.2013 | Komentarze 0

Coś się zacięło, pojechałem 10 minut gorzej niż w tamtym roku. Nie wiem czy to zmęczenie materiału rodzinnymi weselami - 3/10 sierpień, czy też inna przyczyna, ale jakoś nie mogę zaliczyć tego występu do udanych.
Początkowo szło dobrze na szosie do bufetu , było dobrze poniżej godziny. Jechałem z jakąś tam grupką. Ale już na płytach to jakaś masakra. Przesadziłem może z ciśnieniem bo dałem z 5 bar i chyba za twardo było. Wytrzęsło mnie niemiłosiernie. Rower ten sam, co przed rokiem, ale teraz zabrakło mi amora. Na płytach nie szło jak powinno, jeszcze wypadł gdzieś pełny bidon i musiałem przepuścić pędzące stado M5, aby go podnieść. Płynność jazdy - zero. Jak po 1 h 20 min doszły mnie kobiełki z Karpienią na czele, to wiedziałem, iż sukcesu nie będzie i do pierwszej setki raczej się nie załapię.
Brat się za to załapał, pierwsze MTB i 99 pozycja w M4. Drugi w M3 poprawił się, o 5 min. ale trochę zabrakło do poniżej 2h i czuje niedosyt. Na mecie tylko patrzałem czy bratowa mnie jeszcze nie przegoni, bo jechała w K4 - pierwszy występ, ale zostało jeszcze 1:30 min przewagi (co to był by za wstyd)
W sumie wnioski wyciągnięte, na osłodę wylosowałem żelazko, rodzina odebrała, bo ja już byłem na weselu pod Gryficami.
Czas raczej się zgadzał z licznikiem: 2:26:16, 151/206 M4, 751/1010 OpenM, i 41 kobiet przede mną.
20 miejsce w kategorii rodzinnej, ale bez mojego udziału.