MTB naczęte - żyjemy dalej.

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 31.03.2014 | Komentarze 5

I maraton w tym sezonie i to od razu z grubej rury. Pojechaliśmy się zmęczyć i się udało. Rano wyjazd do Przyjezierza po smarowaniu i czyszczeniu rumaka. O 10:30 na miejscu, spotykamy znajomych tych nowych i starych, pogaduchy, odbiór kwitów startowych. Full pomiar składu masy ciała. 71 kg mieśnia jest , tylko jakieś 8 kg czystego tłuszczu za dużo. Wychodzi że kości i mózg to tylko 4 kg .
O 13 start, tak gdzieś ze środka grupy, a niech wyprzedzają. Jadę swoim tempem, które wystarczyło na pierwsze 10 km. Potem już dętka, coraz słabiej i słabiej. To se myślę , a co tam jadę i się cieszę jak mijam tych z defektami. Nawet paru spadło z roweru, zasłabli.     I tak bym sobie jechał, a tu na 34 km dogania mnie Teresa z Morynia, czyli po zawodach. Na 42 km, na długim podjeździe na jumbo skurcze w lewej, było już za późno , batony zjedzone, picie prawie skończone, czyli wyszło "przetrenowanie", Było nie stawać na pedałach. I tak się dowleklim na 147 miejscu na 151 sklasyfikowanych. Generalnie byłem tam trzeci raz, ale trasa mnie przerosła, dużo, za dużo podjazdów, a ja ciężki , za ciężki. Szoso nadchodź.

Po prawej na dole oglądam cudze sprzęta..

Kategoria Maratoniki

coolertrans
| 14:27 niedziela, 4 maja 2014 | linkuj tylko dobra zabawa się liczy, przyjeżdżam się zmęczyć, budowa, waga i inne pozwalają tylko na czystą rekreację..
Robak88
| 19:59 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj Ja się bawiłem, że tak powiem na "dziko". Dojazd rowerem, przejechanie trasy (z awaryjnym sprzętem) i powrót do domu. Prawie dwie setki wpadły (http://robak88.bikestats.pl/1115512,Maraton-w-Przyjezierzu-na-krzywy-ryj.html. Nie powiem, że trasa była trudna. Jak na początek sezonu to idealna. Zależy, kto jaką kondycję ma na ten okres.
coolertrans
| 19:49 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj 2:52 h i miejsce 147 na 151 dojechanych...świetny wynik nieprawdaż, ale jechałem z Mastersami
| 07:45 wtorek, 1 kwietnia 2014 | linkuj 150 zawodników - to chyba dobry tłum ?
Na pewno mile spędziłeś czas :-)