Na Masę do Stargardu...

Sobota, 12 kwietnia 2014 · dodano: 12.04.2014 | Komentarze 3

Pojechaliśmy podpatrzeć jak się robi Masę w Stargardzie. Więc ja solo z rana do Stargardu przez Bącznik i Sowno. W 1,5 h udało się dotrzeć. W Żarnowie dogoniła mnie busowa eskapada 4-SOBOTOAKTYWNYCH. Odnalazłem ich na placu Rynku Staromiejskiego i w grupie wyruszyliśmy na podbój Stargardu. Policja prowadziła grupę po całym mieście. Pogaduchy w trakcie z organizatorami oraz z STC. Jedno co zwróciło moją uwagę to słabe zabezpieczenie przejazdu a mianowicie skrzyżowań przez organizatorów, ale obyło się bez większych incydentów. Przejazd stosunkowo długi, ale jak się robi Masę dwa razy w roku to pojeździć trzeba. Po Masie krótki postój na placu. Grupa SOBOTOAKTYWNYCH pojechała coś zjeść, a ja do kolesia na kawkę. Pogadalim, browarka wypilim, kotlecikiem przegryżlim i pojechalim w drogę powrotną. Powrót przez Lubanowo, Poczernin, Strumiany, Kliniska, Rurzycę coby dobić do stówy. Brakujące metry dorobiliśmy już na osiedlu.