432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta, aby wyjść w niedzielę na rower

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 1

432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta aby wyjść w niedzielę na rower - część 1 - godz: 10:10.
Reżyseria i scenariusz: Adam Gulbinowicz, muzyka: Phil Rey - Titanium, wspomaganie: Książ i Kawa Prima Łagodna:
-zrób zakupy, zrób zupę i drugie danie,kompot, powieś pranie, zmyj gary, zlikwiduj kiszone ogóry, wyprowadź i nakarm psa, podlej kwiaty.....
432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta aby wyjść w niedzielę na rower - część 2 - godz: 12:10.
Reżyseria i scenariusz: Adam Gulbinowicz, muzyka: Two Steps To Hell - Miracle, wspomaganie: Żubr, Ludwik
- ogarnij łazienkę, toaletę
- wstaw drugie pranie, przypraw zupę, dodaj śmietanę,
- pokrój boczek, wieprzowinę, otwórz słoik, pokrój pieczarki,
- przykryj patelnię, dopraw końpot goździkiem i cynamomen,
- idź w końcu zajaraj
432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta aby wyjść w niedzielę na rower - część 3 - godz: 13:45.
Reżyseria i scenariusz: Adam Gulbinowicz, muzyka: Epic Score - Strenght to Believe, wspomaganie: Żubr- ten sam co w drugim odcinku, Ludwik, Zelmer
- obierz ziemniaki, cebulę, sprawdź drugie pranie,
- wyciągnij maszynę, uzbrój, zetrzyj ziemniaki, zetrzyj cebule, dodaj mąke, jajka , sól
- dokarm psa, obudź syna, nakarm go,
- stay tuned, utrzymuj porządek, poskładaj maszynę..
- skorzystaj z toalety..
432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta aby wyjść w niedzielę na rower - część 4 - godz: 15:05.
Reżyseria i scenariusz: Adam Gulbinowicz, muzyka: Audiomachine - Origins, Moder Talking - You Can Win If You Want, wspomaganie: LM Menthol...
- wyciągnij drugie pranie, powieś, roztrzep albo odwrotnie
- odpal placki, skołuj olej, śmietanę,
- zacznij karmić córkę, smaż placki, zacznij karmić syna,
- wygoń potwora nie uszkadzając go, nie przypal placków
- przygotuj się do serwisu skrzynki, skołuj pudełko, przygotuj loogbooka,
- nakarm OMC zięcia, wypraw córkę na Broodstock, wygoń lenia na spacer poobiedni ze psem...
- zrób sobie kawę, pomyśl kto to pozmywa,
- pozbieraj koordy innych skrzynek...
stay tuned....
432 rzeczy, które musi zrobić rowerzysta aby wyjść w niedzielę na rower - część 5 - godz: 16:55 - zaraz idziemy na rower.....
Reżyseria i scenariusz: Adam Gulbinowicz, muzyka: Steve Jablonowsky - Ender's Game, wspomaganie: nadzieja.....Książ
- walnij jeszcze jedną kawę, sprawdź czy jest jeszcze lampa,
- pozamiataj salon, przedpokój, sprawdź czy masz w czym jechać,
- kanapę popraw, podaj srajtaśmę synowi, wyprasuj flagę, poskładaj ciuchy
- oddaj córce skarpety, wywieź córkę na Woodstock, dogoń rowerzystę, ogarnij jeszcze swój rowerek, załóż w końcu tylne koło, dodaj pompkę odebraną rano pod Kauflandem,
- zabierz co masz zabrać, oswój się z tym co masz jeszcze zrobić, jak wrócisz..
17:00 zostaw to w końcu i jedź....
Po zrobieniu 432 rzeczy, wyjechaliśmy i lunęło... tak to jest jak się rodzinie człowiek poświęca. Mieliśmy jechać pod Maszewo i Krzywice, Mosty. Najpierw parkowaliśmy na Konstytucji 3 Maja z deserem, potem w Helenowie. Do Helenowa na ścieżce nas dopadło. Nawet darmowy autobus miejski chciał nas zabrać z przystanku, ale nie, ale nie. Więc powróciliśmy sami po przerwie, wzieliśmy pelerinkie i pokręciliśmy się między kroplami, po mieście, szukając miejscowych keszy...20 km zamiast min. 60 km....jak żyć Panie Premierze....

Całość zdjęć na fejsie na Goleniowska Masa Krytyczna, tu się limit wyczerpał.