Listopad - miesiącem "keszingu"

Niedziela, 23 listopada 2014 · dodano: 24.11.2014 | Komentarze 3

A więc po kolei. Koło 11 naszła nas myśl, aby pokręcić coś po okolicy. Dawno nie robiliśmy "keszingu", a że lampa była jakaś na zewnątrz to luknelim w kopma na serwisy ze skrzyneczkami. Akurat na geocaching.com obrodziło trochę w okolicy. Pojawiło się z pięć nowych, więc ubranko w cebulkie, nasmarowanie łańcucha bo suchi się zrobił i po 12:30 w rejsik. Pogódka może być, nawet nie wiało. Zaczęliśmy od Tarnówka, takiej starej dzwonnicy. Jak się okazało są tam już dwa z różnych serwisów. Potem wbicie współrzędnych drugiego i kierunek za Tarnowo. Polną dróżką dotarliśmy w cel. Schowany w drzewie z ciekawym patencikiem. Dwa następne były po drodze w kierunku Rożnowa Nowogardzkiego, oba ukryte w starych drzewach. Przy ostatnim minęła nas silna niemiecka ekipa off-rodowców, coś z 7 ich było, nawet pomachali. Piąty ostatni keszyk był nad jeziorem w Maciejewie. Coby zrobić sensowną ilość km, pojechaliśmy na jakieś dziwne wioski, tak przez Darż i Maszewo i Jarosławki wylądowaliśmy nad brzegiem jeziorka, zaraz przy płocie Pałacyku. Szarzało, ale keszyk namierzony. Wyszło coś 52,5 km, jazdy ze dwie godziny 45 minut, z poszukiwaniami to i 4 godziny zeszło. Jak by ktoś się "nudził" to polecam geocaching na jesienne wycieczki.