Po keszyka i reportersko...

Niedziela, 21 grudnia 2014 · dodano: 22.12.2014 | Komentarze 1

Szkolna - 965 metrów szczęścia...

Przejechaliśmy się dzisiaj Szkolną, całe 965 metrów. Trochę piasku zostało, brakuje trochę na niektórych skrzyżowaniach oznakowania poziomego i znaków, ale cóż tam... W lekkiej euforii nawet falowanie ścieżki przy posesjach nam jakoś dzisiaj nie przeszkadzało...Niestety przy Pułaskiego... powrót do rzeczywistości...Czyli dalej ścieżki są w mieście fragmentaryczne... systemu jeszcze długo nie widać...

Ostatni keszyk w 2014....chyba...

Zaktualizowano 18 godz. temu
Po sesji na Szkolnej wybraliśmy się po niezdobyty przez nas jeszcze keszyk w okolicach Budna. Zaliczyliśmy pudło w postaci STF, czyli dla wtajemniczonych Second To Find (drugi znalazca). Miejscówka koło opuszczonego gospodarstwa z elementami przyrody oczekującej na Panią Zimę...Sam keszyk ukryty jest w Drzewach Miłości... do którego GPS doprowadził mimo wieszającej się Xperii.. rezerowowe Galaxy S4 mini podprowadziło w cel. Dalej samo Budno, przed Podańskiem, koło starego wysypiska odbicie na tereny miejscowej kopalni "żwirku i muchomorku.." Tak sobie oderwanie się od zakupowych szaleństw na 1,5 h i 20 km...Plantacje choinek zostawiono w spokoju...