V Rajd wkoło Zalewu Szczecińskiego - dzień drugi.

Niedziela, 10 maja 2015 · dodano: 11.05.2015 | Komentarze 3

Po śniadanku oraz zebraniu się wszystkich rowerzystów nocujących w czterech domach wczasowych wyruszyliśmy nad morze. Po pamiątkowych fotkach przemieściliśmy się na przeprawę promową. Cała ekipa upchała się na promie. Na drugim brzegu podzieleni zostaliśmy na kilka grup, które jedna po drugiej ruszyły w kierunku Wolina. Pogoda raczej nas nie rozpieszczała. Do Wolina jeszcze było znośnie, ale chłodno. Po krótkiej kawie w Wolinie ruszyliśmy na Stepnicę. Odcinek Wolin - Stepnica to już wietrzny mały horror. Grupy rwały się na mniejsze dzielone przez podmuchy wiatru. W Stepnicy nad Zalewem wszyscy schronili się pod amfiteatrem. Następnie cały rajd wyruszył na Goleniów, gdzie zaplanowany był obiad. Jako, że z Goleniowa wyruszyliśmy to i w Goleniowie skończyliśmy. Obiad był w domciu. Po obiedzie Rajd wystartował do Szczecina na Jasne Błonia, gdzie nastąpiło jego zakończenie. Od godz. 9:00 do 15:00 przejechaliśmy około 90 km. Sumując w dwa dni zrobiono 277 km.