• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Mikołajki na Górze Lotnika i nie tylko...

Sobota, 5 grudnia 2015 · dodano: 05.12.2015 | Komentarze 0

O godzinie 10:00 spod Bramy Wolińskiej wyruszyła dzisiaj grupka rowerzystów na Mikołajkowe zamknięcie sezonu rowerowego 2015. Na Górze Lotnika stawiły się rowerowe reprezentacje PASSATA, Sobotoaktywnych, Z Naturą oraz seniorzy z RYTMU, były również sekcje kijkowe, które sezonu raczej nie kończą. Pod przewodnictwem Dziadka Heńka z Passata oraz przy udziale pozostałych członków rozegrano kilka konkursów.

Był między innymi sławny wjazd na Górę Lotnika oraz konkursy w rzucaniu dzwonkami, rzutami lotkami oraz kręcenie kołem. Nam osobiście na Górę Lotnika tą razą nie udało się wjechać. Po zawodach było ognisko i pieczenie kiełbasek oraz wręczenie Pucharu Dziadka Heńka i nagród dla zwycięzców w poszczególnych konkursach.

My zaś, jako Legiony Ulicy dla których sezon rowerowy zmienia się na następny po 31 grudnia pojechaliśmy dalej. Lasem przez Łęsko do Strumian drogami ppoż, jedną nawet zamkniętą...W Strumianach wizyta nad Iną i w Spa...

Niszczyciel leśnych duktów..

Dalej było Sowno, Wielgowo, Załom i wzdłuż torów do Pucic. W Załomiu wizyta na starej Fabryce Kabli i ulicy Produkcyjnej.

Meandry Iny koło Strumian, droga ppoż nr 20..

Spa-Med

A to chyba za FK Załom...

Biedronka przed Naszą Erą...
Na asfalt w Kliniskach i przez GPP do miasta pod choinkę. Jeszcze tylko spadłem z roweru gdy zobaczyłem w Rurzycy napis na płocie.

Czas jazdy: 4 godziny 10 minut, dystans: 61,5 km...na góralku.