• Sprzęt KTM Campus Voyager

Campus Voyager - reaktywacja ala Calpe

Sobota, 5 marca 2016 · dodano: 07.03.2016 | Komentarze 0

Przy sobocie, po robocie czyli wymianie rękawów odpylaczy zmotywowałem się do piwnicy. Zamontowałem licznik, dokręciłem pompeczkę i tadam Campus Voyager TR1 na pełnej Tiagrze w blasku chwały wracała na szlaki Pucharu Polski w maratonach szosowych w wersji rower inny.... Skalibrowano licznik co by nie oszukiwał....4 metry na tysiąc to już chyba dobra granica błędu...

Tutaj wersja przed rozbiorką...

Próbowalim wyzbyć się gada....brak ofert...więc części wróciły z Felta

No i załatwiona reaktywacja..hybrydki....Jak się przypatrzeć to rama wielofunkcyjna jest..
Trasa na ronda goleniowskie, najpierw na wylot Węzeł Goleniów Południe...nawrotka do miasta ...rondo Żółwia ..nawrotka...rondo Goleniów Wschód ..nawrotka...rondo Goleniów Północ...brakuje tylko Ronda Goleniów Zachód a mamy ringa...kłe..kłe.. Trzeba tylko popracować nad przerzutkami ...manetki coś rozregulowane..

Bon Voyage...Oborniki is Coming .....only 180 km ...