Święto Cykliczne - Szczecin 2016

Sobota, 4 czerwca 2016 · dodano: 06.06.2016 | Komentarze 2

Legiony Ulicy jak co roku w okolicy czerwca mają misję. W ramach współpracy z Rowerowym Sczecinem prowadzimy w ramach Zlotu Gwiaździstego grupę goleniowskich rowerzystów. Na miejscu startu byliśmy przed godziną 8:30. Na miejscu zjawiła się silna grupa około 25 rowerzystów, Dla grupy zabezpieczającej przejazd mieliśmy koszulki organizatorów, które rozdaliśmy na początku. Tuż po 9:00 wyruszyliśmy w stronę Szczecina, zbierając po drodze do Szczecina Dąbia czekających na trasie rowerzystów. Dwa krótkie postoje, w Rurzycy i w Dąbiu i jako pierwsza grupa meldujemy się w Zdrojach na miejscu zbiórki. Do Zdroi dotarło nas coś około 50 osób. Od Goleniowa do Szczecina Zdroi jechaliśmy bez żadnej eskorty. Goleniowska policja, która niby miała zabezpieczać przejazd, nas olała. Nawet motorka nie podesłali. Zaraz po naszym przyjeździe dotrały liczniejsze grupy ze Stargardu i Gryfina. Koło 11:20 już w pełnej eskorcie wyruszyliśmy na Plac Mickiewicza, gdzie miał się odbyć start Wielkiego Przejazdu Rowerowego. Po krótkiej ceremonii otwarcia przez Zarząd Rowerowego Sczczecina oraz Marszałka województwa zachodniopomorskiegoi po wręczeniu szprychówek ruszyliśmy po godzinie 12:20 na około 15 kilometrowy objazd ulicami Szczecina. My dodatkowo mieliśmy się zadania w postaci zabezpieczania przejazdu na dwóch skrzyżowaniach. Po około dwóch godzinach kawalkada rowerzystów wróciła na Plac Mickiewicza, gdzie odbył się piknik rowerowy, na którym dokonano losowania roweru miejskiego oraz zawody sprinterskie na 100 metrów. My niestety musieliśmy wcześniej opuścić Szczecin. W składzie 3 osobowym wyruszyliśmy na szczecińskie ścieżki rowerowe do Dąbia. Tutaj jeszcze przetestowaliśmy odcinek czerwcowego maratonu do Kołobrzegu. Opuściliśmy grupę koło GPP gdyż mieliśmy obowiązki pracownicze z próbą naprawy oprogramowania maszyny szlifierskiej. Koło 19:00 wróciliśmy do domu po pokonaniu około 90 km.

Nowy nabytek, Legionistki Ulicy w szyku bojowym..

Pod Lidlem w Zdrojach

Kierunek Szczecin ..

Legionistki w natarciu na Trasie Zamkowej..

Troszkę cienia..

Tłumek rusza..

Legionista w akcji..blokada Rayskiego/Wyzwolenia

No i jest Marszałek, któremu przejazd ułatwialiśmy..

A Legionistki machały chusteczkami..

Powrót w tłum..

Na drugim blokowanym przez nas skrzyżowaniu Pan Marszałek gdzieś się już zawieruszył...nie upilnowalim..

Na szczęście są Legionistki..

Dwaj Wielcy Adamy, ten na górze coś tam napisał...

Podobno frekwencja nie powalała...

Tutaj Legioniści w trakcie hejnału...gdzieś na tyłach Dąbia...

Jeszcze po hejnale w Rurzycy...

Tymczasem w pewnej firmie w GPP...

I NA DESER:

Komandor na Salonach - czyli sukces Goleniowskiej Masy Krytycznej "LEGIONY ULICY"

Konkurs na nazwy czterech szlaków rowerowych, które powstaną w zachodniopomorskim został ogłoszony przez Urząd Marszałkowski. Zwycięskie pomysły zostały zaprezentowane podczas sobotniego Święta Cyklicznego. Impreza zaczęła się jednak właśnie od prezentacji zwycięskich pomysłów. Szlak biegnący brzegiem Bałtyku będzie się nazywał "Velo Baltica". Pomysł zgłosił Adam Gulbinowicz-Goleniowska Masa Krytyczna "LEGIONY ULICY". Tym sposobem mamy sakwy na Rugię i tablecik.

Ta na górze...to nasza robota VELO Baltica. Pamiętajcie kto wymyślił...kiedyś ją zrobimy.