Na Stepnickiej Ziemii

Poniedziałek, 4 lipca 2016 · dodano: 04.07.2016 | Komentarze 0

Z okazji dni Stepnicy w dniu dzisiejszym odbył się festyn Bezpieczne Wakacje. W ramach tego festynu Stowarzyszenie Miłośników Ziemii Stepnickiej przy udziale Rowerowej Stepnicy zoorganizowało Rajd Rowerowy po okolicy gminy Stepnica. Na rajdzie stawiły się goleniowscy Sobotoaktywni, Passat oraz my czyli Legiony Ulicy. Na rajdzie były też grupy Rowerowego Warszewa i Szczecina na Rowerach. Do Stepnicy dotarliśmy solo, łapiąc grupę Passata i Sobotoaktywnych u rogatek miasta. Pojechaliśmy jeszcze z częścią Sobotoaktywnych na małą pętelkę i koło 14:00 zameldowaliśmy się na rajdzie. Po uroczystym otwarciu i fotem grupa około 70 rowerzystów wyruszyła na 23 km rajd przez Widzeńsko, Borowik i Zielonczyn. Z racji słabej kondycji często były małe postoje, ale tak to już jest. Udało się odwiedzić wieżę obserwacyjną w Zileonczynie. Na powrocie czekały już kiełbaski, kawa i drożdżówka ufundowane przez sponsorów festynu. Były również pokazy sprzętu służb ratowniczych. Szkoda, że nadciągająca burza skutecznie rozgoniła znakomicie bawiące się towarzystwo. Do Goleniowa wróciliśmy z dobrą średnią w leciutkim letnim deszczyku. 93 km do statystyk doliczono.