Na MTB w Nowogardzie

Niedziela, 21 sierpnia 2016 · dodano: 21.08.2016 | Komentarze 1

To już trzecia edycja maratonu w Nowogardzie. Ja wybrałem się reportersko. Odpalono Kijankę przwiązano Gianta i pojechaliśmy. Na starcie była chyba rekordowa ilość zawodników. Najpierw na trasę wyruszyły Panie, tak na trzy kółka wkoło jeziora. Potem do rywalizacji przystąpili Panowie, tak ponad 300. Panowie mieli do pokonania 4 okrążenia. Tuż przed startem pojechaliśmy na trasę upatrując jakiejś miejscówki. Zaraz przejechało stadko.

Wystarczyło tylko żeby komuś tam brakło czegoś i peletonik się wieszał na górce. Po przejeździe prawie wszystkich pojechalismy sobie za nimi. Dojechaliśmy do rozjazdu na pętle i tam porobiłem parę zdjeć. Łącznie z kilkoma szacownymi upadkami. Pary leżało, tylko na szczęście jednego zabrali z podejrzeniem złamania obojczyka. Punkt okazał się dla niektórych pechowy.

Potem pojechaliśmy jeszcze na parę punktów trasy aby połapać czołówkę.

Po grupie męższczyn startowały jeszcze na jednym okrążeniu kategorie juniorów, rzemieślnicy z Cechu oraz kategoria rodzinna. Trasa była skrócona ale dalej czasami zdradliwa. Zabraliśmy się jeszcze raz aby zobaczyć rywalizację rodzinną. Był pot, krew i łzy ...zwłaszcza u najmłodszych..

Po skończonych wyścigach uroczysta dekoracja poszczególnych kategorii. Ciekawskich wyników odsyłamy na stosowne strony. Na zakończenie losowanie nagród..nie którzy to i dwa rowerki szarpneli. Reasumując urosła następna impreza w regionie na miarę wyścigu wkoło Miedwia. Szkoda tylko, że Goleniów jeziora nie ma...