Pieczony Ziemniak

Poniedziałek, 3 października 2016 · dodano: 03.10.2016 | Komentarze 0

Tradycyjne już zakończenie sezonu turystycznego klubów zrzeszonych przy PTTK i Uniwersytetu Trzeciego Wieku. Jako, że powoli zbliżamy się do 50+, więc pojechaliśmy na imprezę 60+. Zbiórka pod Bramą Wolińską, gdzie do nielicznej reprezentacji Sobotoaktywnych, których wciąż jestem Przedstawicielem oraz Passata dołączyła sprawna grupa Rowerowej Stepnicy. Jako najmłodszemu kazali prowadzić peletonik do Stawna. Czasu było prawie dwie godziny więc poprowadzono grupkę przez Helenów, pokazując nową ścieżkę, Podańsko, ścieżką edukacyjną w Zabrodziu, Bolechowo i Bącznik.
Na miejscówce za Stawnem po kolei pojawiały się grupy szczecińskie. 88, Neptuny, Jantarowe Szlaki.

Na małej polance sprawnie rozpalono ognisko, wsypano ziemniaki, upieczono kiełbasy, zapito izochmielem albo czymś mocniejszym i zagryżli ciastem. Potem przystąpiono do szeregu konkursów. W strzelaniu słabo, w rzucaniu lotkami słabo. Najlepiej wypadło się w rzucie beretem Prezesa Jantarów. Jednak po dogrywce ostaliśmy na drugim miejscu.

Najstarszy uczestnik rajdu : 83 mgnienia wiosny..

Kiedy zaczęła się zbierać Rowerowa Stepnica, to podłączyłem się do nich i zaprowadziłem aż do Kątów. Lasem wróciłem do Goleniowa przez Wierzchosław zdążając przed ulewą. W lesie grzybów nie stwierdzono.