• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Grab das Unbekanntner Soldaten

Niedziela, 30 października 2016 · dodano: 30.10.2016 | Komentarze 0

Grób , mogiła nieznajomego żołnierza...Na szlaku sentymentalnym w okolicach Rurzycy. Leśne kółko w stronę Klinisk i z powrotem...Cele służbowe for Bosch zaliczone w niedzielę, alarm fabryki odwołany...
Najpierw lasem do torów, przerzutka rowerka i jesteśmy na ppoż 2, meandrujemy ...po lewej Ina , po prawej S3..Idziemy środkiem, nie oznaczoną drogą, fajne górki. Na pierwszej gleba....w piachu. wstyd... Porem dojeżdżamy do asfaltu i zawracamy na Zielony pieszy szlak. Wypadamy koło Koguta i przez S3...jesteśmy po drugiej stronie. W Rurzycy szukamy sentymentalnej ścieżki i lądujemy w okolicach starych cmentarzy i mogiły nieznanego sołdata.
Na zakończenie kontrola prac PKP Energetyki przy przełączaniu na nowy transformator....Chłopaki dali radę.... Alarm odwołany....bo wył po odłączeniu zasilania.

Tory minięte...

Glebujemy w SPD...

Tyle zostało po otwarciu budowy ..