• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Po Puszczy Goleniowskiej

Niedziela, 13 listopada 2016 · dodano: 13.11.2016 | Komentarze 0

Jeszcze na rogatkach Goleniowa udało się podłączyć pod szacowny Duet BikeMultisport, który to miał zamiar dostać się do Stepnicy, a stamtąd szlakiem po starym nasypie kolejowym w stronę Babigoszczy. Klucząc drogami ppoż udało się dojechać pod Stepnicę i stamtąd ruszyć na szlaczek. Szlaczek się kończy jakieś 700 metrów przed S3. Tutaj się rozstaliśmy. Duet BikeMultisport uderzył na Goleniów, a my w Babigoszczy na Dzieszkowo do Dzisnej i Budzieszewic. Droga powiatowa 4130 do Przybiernowa czekała na odkrycie. Droga powiatowa tylko z nazwy, idzie tędy zielony szlak do Rezerwatu Cisy. W końcu udało się dostać do asfaltu na Rokitę. Koło przejazdu kolejowego, skrócik leśny do Świętoszewa..W las wbiliśmy się przed Niewiadowem na drogi ppoż 27/28. Ciemniało już szybko i przez Żółwią Błoć wróciliśmy na ścieżkę na ulicy Nowogardzkiej. Słabo się jedzie gdy światła samochodów walą prosto w oczy.