• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Z rowerka Paladyna - na trasie wkoło Zalewu

Czwartek, 6 lipca 2017 · dodano: 27.07.2017 | Komentarze 0

Jeszcze w tym roku Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych (zarządca wałów przeciwpowodziowych, instytucja marszałka województwa) ogłosi przetarg na zaprojektowanie i wybudowanie trasy. Planuje się, że projekt budowlany oraz 15 km trasy powstanie już w roku 2017 (8 km w projekcie "Dąbie" i 7 km w "Skoszewo"). Cała trasa zostanie wykonana i oddana do użytku na koniec 2018 r. Porozumienie obejmuje kwestie finansowania inwestycji i późniejszego utrzymania trasy przez gminy. Łączna wartość inwestycji (wraz z odcinkiem w gminie Goleniów) to 15,2 mln zł, dzięki czemu powstanie 40 km trasy rowerowej. Województwo bierze na siebie ciężar inwestycyjny. Na gminach spoczywa zaś rozwój poprzez tworzenie i promowanie atrakcji turystycznych oraz tworzenie miejsc odpoczynku. Inwestycja jest częścią Trasy Zielonego Pogranicza. Podobno przetarg był... budowa nie ruszyła. A my odcinek 5 km zrobiliśmy w 30 minut...góralkiem. Zresztą do Goleniowa wróciliśmy od mostku w Bolesławicach wałami do Domastryjewa.