• Temperatura -3.0°C

Jaakubie co za Zalew

Sobota, 10 lutego 2018 · dodano: 13.02.2018 | Komentarze 1

Impreza rowerowa powoli staje się kultowa i wpisuje się we wczesne rozpoczęcie sezona. Wystarczy zapodać trasę, zebrać chętnych i dalej to się samo toczy. Wczesnym rankiem teleportacja -Międzyzdroje...Potem łapanie grupy, która wyruszyła 20 minut wcześniej i zaliczyła Molo. Spotkaliśmy się na wylocie. Jakubowym szlakiem na Wapnicę, Lubin, Sułomino, Wolin. Po drodze Dąb Wolinian...klimatycznie po zrębkach. Za Zagórzem w prawo do Zalewu na nowy szlak po wałach ..nr 3...Do Czarnocina nas zatkało...odcinek bomba....Czarnocin - Stepnica asfaltem. Popas w Stepnicy..na rybkę z pieca...albo pierogi....Żal było wstawać...Koło GPP na ścieżkę do Lubczyny. Małe manewry koło mariny...wreszcie portowy nas wpuścił. Potem wzdłuż jeziora Dąbie... Ekipę pożegnaliśmy na zjeździe na Łąkową w Załomiu. Powrocik asfaltowo niebieskim szlakiem do Rurzycy. W Łozienicy ...kontrola na stacji EDK...Mecz Promienia Mosty z Dębem Dębice...się działo. 120 km pękło...Roman zwany wielkim thanks....w sierpniu wersja nocna Jakoba u Zalewu...