Olszanka Trip - wejście półwiosenne.

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 2

Trasa gdzieś wpierod.
Po nieudanym podejściu zimowym podjęto próbę zaatakowania refulatora na Zalewie Szczecińskim via Rezerwat Olszanka. Trochę strachu przed gajowym bo znaki zakazu wjazdu wszystkiego co chodzi i się rusza są widoczne, ale nic to. Scott pomknął żwawo przez błotka bo terenik podmokły i depresja. Do celu dotarlim, tylko średnia spadła bo wlekliśmy się z powrotem na piechotę po koronach wałów, aby dotrzeć do jakieś sensownej dróżki. W sumie, odludzie, na skraju łączki widziałem stado takich wielkich jeleni wielkości konia (brak stosownego foto).
Powrót fragmentami ścieżki rowerowej po starej linii kolejowej via Stepnica i Widzeńsko.

Wjazd do rezerwatu.

Jego długość REFULATOR.

Gdzieś tam na wałach.

Stepnica - start ścieżki.
Kategoria Trasy

jotwu
| 06:05 środa, 6 marca 2013 | linkuj Dodam też, że Twój nowy awatar jest znacznie ciekawszy, niż ten poprzedni.
| 18:48 wtorek, 5 marca 2013 | linkuj Z długości wycieczki widać, że ten rok może być bogaty w kilometry, bo forma już teraz bardzo dobra. Gratulacje za urocze zdjęcia. Bardzo mi się podobają.