III COOLBIKE Przyjezierze

Sobota, 6 lipca 2013 · dodano: 07.07.2013 | Komentarze 1

Wreszcie znalazła się okazja, aby przetestować sprzęt po wymianie napędu. Do Przyjezierza dotarłem przed 14. Drogę znałem bo byłem tam już przed rokiem. A i kategoria wreszcie ciekawa +M45 "weteran".
Szybko namierzyłem znajomych z RS i poszedłem na przygotowanie roweru, przebiórkę i małą rozgrzewkę. Długo trzeba czekać w tłumie na starcie, słonko nieźle dawało.
I na starcie taki falstart, zaraz po wyjeździe z górki tak wrzuciłem łańcuch na duży blat, że przeleciał za korbę. Za nim udało się zjechać na bok, cały peleton przeleciał. Nałożyłem łańcuch i trzeba było gonić wszystkich. Dobrze, że znałem trasę i wiedziałem gdzie będą trudności. Na pierwszym pomiarze czasu byłem jeszcze 130 na 185 a na mecie 120. Trasa fajna , górki, piach , jumbo, laski, wszystko co trzeba w MTB. Oponki 2.1 WTB Prowler Race w sam raz na taką trasę. Tylko łyda słabo podaje i na MTB to i ważyć trzeba jeszcze z 10 kg mniej.

Na starcie.

Na trasie.

Pod górkami.

Samodekoracja

Po zawodach zupka, bigosik, pogaduchy z Rowerowym Szczecinem, robiłem za reportera. Powrót dopiero w nocy razem z Marcinem K z RS. Się załapał na podwózkę na Zdroje.