Święto Cykliczne - Zlot Gwiaździsty Szczecin 2014

Niedziela, 8 czerwca 2014 · dodano: 08.06.2014 | Komentarze 2

Przed godziną 9 zaczęli się zbierać pierwsi rowerzyści wyruszający na Święto Cykliczne do Szczecina, czyli coroczną największą Masę Krytyczną w Zachodniopomorskim. Równo z godziną 9 ponad 60 osobowa grupa wyruszyła z Goleniowa w kierunku Szczecina. Po drodze jadącego przez Rurzycę, Kliniska, Pucice, Załom peletonu dołączali rowerzyści. Z Dąbia już wyruszyliśmy w grupie około 110 osób, kierując się na Rondo Reagana, gdzie miała czekać na nas ekipa ze Stargardu. Niestety, mimo, iż byliśmy przed czasem nikt na nas nie czekał, a dodatkowo prowadzący nas do tej pory policjanci na motorach zmyli się, gdyż tu nas mieli doprowadzić. Krótkie telefony do Centrali jedziemy dalej sami na Zdroje, gdzie połączyliśmy się ze Stargardem, Widuchową, Lipianami i Gryfinem. Jeszcze przed 11:30 wyruszyliśmy na Plac Mickiewicza, gdzie rozpoczynał się właściwy przejazd. Po krótkim oddechu wyruszyliśmy na 1,5 godzinny przejazd po mieście, gdzie kulminacyjnym punktem był przejazd po Trasie Zamkowej. Po skończonym przejeździe i nie wylosowaniu po raz kolejny roweru, w grupach wracaliśmy do Goleniowa. Jedni walili na pociąg, inni wracali tak, jak my w grupie 6 osobowej, zatrzymując się krótkie popasy na jakiś obiadek i lodziki, bo lampa była niemiłosierna. Nie wiem jak Wy, ale ja dokręciłem swoje, i wyszło mi lekko ponad 100 km. Według organizatorów, było nas coś z 5 tysia.