• Sprzęt KTM Campus Voyager

Odchudzony KTM na asphalcie....

Środa, 3 września 2014 · dodano: 03.09.2014 | Komentarze 1

Wczoraj w końcu odchudziłem hybrydę. Na potrzeby maratonów na ona łoponki 35 mm, leżały więc treningowe obręcze R450, dokupiłem Kendy Kontender ale 622-26 (mam jakby co jeszcze 622-23). Napompowane do 8 atm. Dzisiaj w końcu zaświeciło słońce, telefon od młodszego MAMILA, że na godzinę by się przwietrzył MERIDKĄ. Godzina to szkoda dupy zawracać, ale trzeba sprawdzić jak rowerek idzie. Do testów wzięto najlepszy asphalt w okolicy tj. nowo położony pierwszy zjazd do miasta i tereny GPP. Tak się pokręciliśmy w różnych konfiguracjach. Rowerek bez bólu jedzie 35/38 km na hodzine (czad !!!) Próbowaliśmy utrzymać nawet na 1 km 4 z przodu, ale wiaterek cosik przeszkadzał. W sumie rozumiem szosowców, co w obawie o rowerek za parę tysia poszukują gładkiego... ten wiatr we włosach i demoniczne średnie potrafią podniecić. Może na zakończenie sezonu skuszę się na Rewal, chyba że obowiązki rzucą do Racimierza na zlot PTTK (nie chcem, ale muszem).