Sezon 2015 naczęty...

Czwartek, 1 stycznia 2015 · dodano: 01.01.2015 | Komentarze 1

Jak zapowiadaliśmy, tak i zrobiliśmy... Pod dworcem PKP o godz. 12:00 zjawiły się 3 osoby nie powalone Sylwestrem i balami....Pod Duetem dołączyły jeszcze dwie osoby. Miało być więcej ale długo się zbierały, a reszta ma napięte terminy na dzisiejsze noworoczne obiadki. W końcu w piątkę udało się ruszyć do Maciejewa na noworoczne spotkanie z maszewskimi kolarzami i rowerzystami. Nasza trasa była crossowa, po asfalcie w Marszewie polnymi drogami, trochę rozmiękłymi jadąc przez Imno i Mosty Osiedle dojechaliśmy do Burowa. Przed Burowem fajne górki i podjazdy.

Od Burowa asfalcik do Maciejewa. Tam po chwili pojawiła się maszewska ekipa. Wzniesiono toaścik, Ci, którzy mieli terminy pojechali dalej, a część turystyczno-krajoznawcza została na herbatkę z rumem. Powrocik przez Pogrzymie, Mosty, Danowo, Podańsko i zaspany jeszcze Helenów. W Goleniowie spacerek wzdłuż Iny, gdzie ruszył jakiś sezon wędkarski i coś tam już brało. Stan Iny wyraźnie się podniósł, pod mostem na Szczecińskiej już się nie przejedzie..sucho. W dwie godziny przejechaliśmy 36 km...