Rozkręcanie po Zimie - reszty..Sobotoaktywnych

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 28.03.2015 | Komentarze 2

Pierwszy rajd rowerowy Sobotoaktywnych w tym roku. Zbiórka o godz. 10:00 pod UMiG, zjawiło się 11 osób spragnionych rowerowania. Trasa była znana i ustalona według kalendarza na sezon 2015 - Goleniów - Miękowo - Białuń - Niewiadowo -Sobieszewo - Dzisna - Babigoszcz - Widzeńsko - Wierzchosław - Miękowo - Goleniów. Pierwszy postoik pod sklepem w Miękowie, drugi gdzieś pod Niewiadowem. Bufet był w Babigoszczy, gdzie nastąpiła konsumpcja oraz sesja zdjęciowa sprzętu na sezon 2015 i niezaplanowana wymiana dętki w przednim kole jednej z Pań. W lokalu Brzoza przestudiowaliśmy Przegląd Sportowy z imprezami kolarskimi dla amatorów, jakiś znawca golonki pewnikiem ostawił. Powrót na godz. 14:00 do Goleniowa. Czas w siodle, coś 2:30 h, dystans ok. 44 km, średnia ok. 18 km/h.

Filmik kręcony Coolpixem, obróbka tym co tam było pod ręką.

Ja Brzoza... ja Brzoza...

Całą drogę uszka syciła nowa płytka ..... i słodki głosik Floor Jansen..