• Sprzęt KTM Campus Voyager

Trening przed Masą - masowanie Prawobrzeża

Piątek, 24 kwietnia 2015 · dodano: 24.04.2015 | Komentarze 0

Dzisiaj Pancernik Legiony Ulicy na trasę wypuścił torpedę taktyczną Verizon. Dosiedliśmy pociska i Masę na Prawobrzeżu pojawiliśmy się 40 minut przed startem. Średnia była ponad 27 km/h, lekko wiało już od Klinisk. W Dąbiu pod Domusem spożyto deser i koło 18:00 zawitała ekipa Rowerowego Szczecina, która prowadziła Masę po ulicach Dąbia i os. Słonecznego. Start i meta był pod smutnym panem. Trasa liczyła coś lekko ponad 9 km i przejechana została w 40 minut. Zaraz po Masie szybka ewakuacja do Goleniowa bez Czarną Łąkę i Lubczynę, szarzało, a nie mieliśmy lampek na pokładzie. W sumie hybrydka to bajka szosowa, można jechać ponad 30 km/h bez spiny. Czas w siodle coś ze 3 h, dystans łączny 67 km. Na masie podczas wjazdu do Dąbia naliczyliśmy coś około 150 osób. Chyba z racji pełnej eskorty policji nie widzieliśmy nikogo do zabezpieczania trasy...cała władza w rękach stróży prawa ?

Torpeda nie uzbrojona pod Domusem.

Zbiórka pod smutnym panem..

Gdzieś na Rydla...

Gdzieś na Struga...

Meta..

Złapane w Calpe de Lupa... miał pecha... bo kolesie zaraz pod sklep przyszli i nie odjechał z tym daleko...także łiekend z falstartem..

Pompeczka full wypasik z głowicą uniwersalną...

Wreszcie udało się spotkać z Jarro...nie ma to jak znajomość w realu...pozdrawiam też innego Jaro, który fotkę dokonał.