Rodzinny i Pokoleniowy Piknik Rowerowy

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 0

Z inicjatywy szeregu goleniowskich stowarzyszeń i klubów oraz dzięki wsparciu Rady Rodziców i Dyrekcji SP w Krępsku i miejscowej parafii po raz kolejny został zoorganizowany wielopokoleniowy Rajd Rowerowy połączony z piknikiem na terenie SP Krępsko. O godz. 10:00 spod bramy Wolińskiej wystartowało około 70 rowerzystów tych dużych i tych małych prowadzonych przez członków Passata, Sobotoaktywnych, Z Naturą oraz ks. Waldemara od św. Katarzyny, który prowadził grupę ministrantów. Było też sporo rodzin z dziećmi i grupa niepełnosprawnych. Jechaliśmy podzieleni na grupy przez Modrzewie, Łaniewo i Krępsko. Trasa wiodła początkowo DK 113, a Modrzewia zielonym szlakiem rowerowym. Na miejscu przywitała nas Dyrekcja SP Krępsko oraz ks. proboszcz parafii Krępsko. Na początku został rozegrany mecz między Krępskiem a Goleniowem. Niestety ministranci goleniowscy z pokorą musieli przyjąć porażkę, po ambitnej walce 1:2. Były też konkursy rowerowe, konkursy kręcenia kołem, ognisko i kiełbaski, ciasto i napoje. Puchary i nagrody wręczali VIPy. Na zakończenie rajdu pamiątkowe zdjęcia pod szkołą. Powrót szlakiem Jakubowym, gdzie zaraz za Krępskiem było troszkę piachu, ale wszyscy dali radę. Dalej Żdzary i powrót pod bramę Wolińską. Trasa tam, 8,5 km, z powrotem 8,0 km, czyli dla dzieci wystarczy.