XIV Goleniowska Masa Krytyczna

Sobota, 25 kwietnia 2015 · dodano: 25.04.2015 | Komentarze 1

Przy sprzyjającej pogodzie Goleniowska Masa Krytyczna przejechała ulicami Goleniowa poraz czternasty. Widać, że goleniowianie są spragnieni rowerowania. Frekwencja dopisała, gdyż doliczyliśmy się około 120 masujących. Po krótkim przywitaniu w asyście Policji, Straży Miejskiej ruszyliśmy na wiosenne masowanie z Plant. Trasa wiodła ulicami: - Konstytucji 3 Maja, Barnima I, Szczecińska, Lipowa, Akacjowa, Matejki, Przestrzenna, Rondo Schroedera, Wojska Polskiego, Słowackiego, Graniczna, Wolińska, Rondo Hanzeatyckie, Szkolna, Pułaskiego, Rondo Pionierów, Dworcowa, Rondo II Pułku Myślistwa, Kasprowicza, Rondo Siostry Marii, Andersa, Konstytucji 3 Maja, Pocztowa, Bohaterów Warszawy, Puszkina, Barnima I, Kościuszki. Przejechaliśmy około 9 km w niespełna godzinę. Po przejeździe na Plantach tradycyjnie zakończyliśmy próbą podnoszenia swoich pojazdów "z różnym skutkiem". Na zakończenie mała sesja fotograficzna, część skończyła na lodach, część na stadionie gdzie Ina męczyła się Energetykiem. Naszy przejazdem pokazaliśmy, że nie jesteśmy rowerową pustynią. Dziękujemy wszystkim przybyłym, naszym służbom zabezpieczającym i prowadzącym. Pamiętajcie, tak naprawdę organizatorem Masy Krytycznej jest każdy kto na nią przychodzi...My tylko to spinamy w całość. Do zobaczenia w czerwcu...gdzie zakończymy z przytupem...