Rowerowa wycieczka do Przytula

Sobota, 23 maja 2015 · dodano: 23.05.2015 | Komentarze 1

Dziś rodzinnie i dziecinnie, a zasadniczo jako przewodnik grupy Stowarzyszenia Z Naturą, którego małżonka jest wodzem, spróbuj tylko odmówić.
Trasa Goleniów - Marszewo - Mosty - Imno - Budno-Podańsko-Helenów-Goleniów. Zaraz po godzinie 10 wyruszyliśmy kilkunastoosobową grupą w kierunku Marszewa. Naszą wycieczkę zaczęliśmy od tajnych bunkrów przed Marszewem, gdzie namierzyliśmy skrzyneczkę geocachingową.
Następnie krótki postój na wiejskim placu zabaw. Na końcu pasa obserwowaliśmy start samolotu do Londynu, a na teren jednostki dotarliśmy wzdłuż nowych torów wiodących do Portu Lotniczego.
Byliśmy również w Leśnym Zakątku w Imnie. Przed Imnem natrafiliśmy na grupę motocyklistów offrodowych, którzy przedzierali się już czwarty dzień z Gdyni.
Największą atrakcją był Przytul w Budnie, gdzie z pieskami ochoczo maszerowaliśmy po okolicznych polach.
Na zakończenie wycieczki na polu biwakowym rozpaliśmy ognisko oraz spożyliśmy przywiezione kiełbaski. W czasie 6 godzin wycieczki przejechaliśmy ponad 27 km. Tempo mniej niż lajcik...