• Sprzęt KTM Campus Voyager

Test trasy Rajdu po bezdrożach powiatu...

Niedziela, 24 maja 2015 · dodano: 24.05.2015 | Komentarze 2

Gdzieś trenować trzeba, a po wczorajszej akcji charytatywnej polegającej na wyprowadzaniu piesków w Przytulu oraz dzieci na rowery, trening przed Maratonem szosowym w Świnoujście był raczej skromny. Wybrano trasę, na której zamierzamy zoorganizować Rajd po bezdrożach powiatu w czerwcu.
Trasa: Goleniów - Stepnica - Przybiernów - Moracz - Łożnica - Czermnica - Nowogard - Redło - Osina - Krzywice - Goleniów. Z braku czasu ominięto Maszewo po Osinie, ale w planach rajdu Maszewo jest. Komisji wyborczej musieliśmy dostarczyć obiado-kolacje. Mimo jazdy asfaltem, bezdroża występują... najgorszy odcinek Łożnica - Czermnica...dla szosy fatalnie.. reszta jako tako...czyli na rajd polecamy szosy albo crossy. Bezpiecznie w czasie 4 godzin i 40 minut jazdy przejechaliśmy 122 km. W Goleniowie mieliśmy wyjątkowe szczęście. Na wylocie z Grenadierów doszło przed nami do potrącenia rowerzysty przez wyjeżdżający na Nowogardzką samochód. Nawet s.....syn się nie zatrzymał. Staraliśmy się zapamiętać numery, ale coś poplątaliśmy... wyglądało to na czerwonego Opla Astra Sedan, urwało mu trochę zderzaka, może monitoring miejski gdzieś go namierzy. Rowerzysta przed nami jechał jakieś 15 km/h, trudno go było nie zauważyć. Myśmy jechali jakieś 150 metrów za nim.. od przejazdu niosło już nas ponad 30 km/h...Szczęście i pech bo nie zdążyliśmy cyknąć foty uciekającego auta. Nawet powiadomiliśmy policję... wcześniej pytając poszkodowanemu, któremu nic się raczej nie stało czy jest trzeźwy. Dwa motorki Policji zajechały jakieś 25 min. po zawiadomieniu....szacun Panowie...i od razu sięgli po alkomat.., który pokazał 0 ...i kazali przyjść jutro na Posterunek aby wskazać sprawcę...Dziadek był w szoku...my też...to po kiego bata jest Policja.

Bazylika w Rzystnowie... (teraz wszystkie kościoły awansują, nawet te wiejskie

Zestaw regeneracyjny po 50 km...LEWJATAN...Przybiernów..

Jeszcze dobry asfalcik przed Łożnicą...

Zielono...

Jakiś performance w Nowogardzie...

Powiatowe klimaty , dachy Długołęki...

Giro Bez - Fight for Pink

Potrącenie rowerzysty....

Dzieło dla Komisji Wyborczej - Kociołek góralsko-karkonoski ala Duda...