Po pakieciki na MTB Nowogard

Piątek, 21 sierpnia 2015 · dodano: 22.08.2015 | Komentarze 0

Poranek sobotni zapowiedział się pracujący więc podjechaliśmy sobie w piąteczek autem do Nowogardu po pakiety startowe na II maraton MTB wkoło jeziora w Nowogardzie. Do auta przyczepiłem pojazd rowerowy z zamiarem zapoznania się z nieco zmodyfikowaną w stosunku do ubiegłego roku trasą. Po dotarciu i odebraniu pakietów ruszyłem spod parkingu na zapoznanie z tym co czekać będzie jutro.

Trasa zaczyna się koło kąpieliska i wiedzie promenadą czyli kostka brukowa, po 700 metrach mamy troszkę szutru, skręcik na wyboistą łączkę i górka w bramie, tu redukcja bo pod krótki podjazd nie wypada nie podjechać.

Tu zaczyna się tak czterokilometrowy odcinek leśny, z jednym zjazdem do jeziora, wąski i trochę pofałdowany. Potem polne dróżki, czasami z koleinami, i z tumanami kurzu. Kończy się to lekkim podjazdem przy ścieżce rowerowej. Kilkaset metrów i skręt do jeziora i tu trochę jumbo, a wzdłuż jeziora łączna dróżka lekko wyboista zakończona wąskim singielkiem.

Ostatni odcinek to już asfalt po promenadzie, aż do mety. W sumie MTB mało, może połowa...ale zawsze więcej niż na Miedwiu. Tutaj trasa jest bardziej zmienna i według mnie ciekawsza. Tak to sobie w fotograficznym tempie przejechałem jedno kółko, znajdując w razie co ze dwa skróty jakbym jutro zamierzał być zmęczony. Spakowałem się do auta i powiozłem oddać pakiety, gdyż mieliśmy mieć różne godziny startu.

Jutro to trza powtórzyć ze cztery razy.