• Sprzęt Author A4404 Force Edition

Popołudniowy sprint na Kasztanowe

Sobota, 3 października 2015 · dodano: 04.10.2015 | Komentarze 0

Rano grzyby, rano to jest po 10:30 dotarłem autem pod Sosnowice poszukać jakiś grzybów. Słabo było, 3 godziny łażenia i tylko 3/4 wiaderka, czyli dupska nie urywa. Ale 6 km po lesie piechotą zrobione.

Jeszcze w lesie odebrałem telefon od brata czy po 14:00 nie przejechałbym się na wyjazdowy meczyk Iny do Załomia. Czemu nie, po powrocie z grzybków zjazd do piwnicy. Dopompowaliśmy szoskę i koło 14:30 pogrzaliśmy sobie do Załomia bocznymi drogami przez Kliniska. Wiaterek był lekko w gębe, ale średnia była zacna, bo prawie pod 30 km/h. W Załomu spadła, bo na stadion nie mogliśmy trafić.

Trochę ludzi było na klimatycznym boisku Jezioraka Szczecin, jak to na IV lidze. W trakcie przerwy pokręciliśmy się trochę po osiedlu, zaliczając jakiś sklepik. Wróciliśmy na drugą połowę, ale kopanina nie powalała. Ina prowadziła 1:0, i tak się zresztą meczyk skończył.

W trakcie meczyku ewakuowaliśmy się z powrotem. Tym razem jechaliśmy przez Czarną Łąkę i Lubczynę. Wiaterek się uspokoił więc jechało się żwawo, mając 32/34 km na liczniku. Czyli nikt nas nie wyprzedził. W Goleniowie odprowadziłem brata do ronda, aby dokręcić do przyzwoitego dystansu. Czekała mnie jeszcze obróbka grzybków, zgodnie z zasadą: zbierałeś to czyść.