• Sprzęt Author A4404 Force Edition

Po spieczonego ziemniaka...

Niedziela, 4 października 2015 · dodano: 04.10.2015 | Komentarze 2

Pogódka dopisuje więc trzeba szosą kilometry walić.... Na wzmiankowanie Święto Ziemniaka jakoś się wybrałem..Po czwartej widziałem w Goleniówku wracające grupki, ale mieliśmy dyżur w kuchni. Grzyby były do usmażenia i posłużyły za bazę do Dania Dziedzica razem z jakimiś tam makaronem. 16:30 byliśmy free. Mamy dwie godziny. Tankowanie bidonu w Żabce i pojechaliśmy sobie na Maszewo, ale bokiem przez Stawno.

Za Stawnem na miejscówce już pustki, tylko ognisko się dopalało i ziemniaka nikt dla mnie nie zostawił.

Kierunek więc Przemocze z którego odbiliśmy na Darż. Odcinek do Rożnowa to jakieś szosowe wertepy i lawirowanie lewym pasem, środkiem. Średnia z wycieczki pow. 30 km/h delikatnie poszła tu się jeb....ć. Do Darża to już trochę lepiej. Przed krzyżówką dogoniliśmy jakiegoś szosona w barwach Scotta...skręcał na Stargard, my na Maszewo.

W Maszewie odwiedziliśmy sobie wiadomy sklep..wiadomo też po co. Po uzupełnieniu płynu żwawo ruszyliśmy do domciu przez Mosty. Dróżka spokojna i te 30 km średnio chyba było. Do tańca grało: