Rajd Dwóch Jezior

Niedziela, 13 grudnia 2015 · dodano: 13.12.2015 | Komentarze 0

Wstyd się przyznać ale do tej pory nigdy w życiu nie byliśmy nad leśnymi jeziorkami Lewino i Trzęsacz. Pierwsze to gmina Przybiernów, drugie to gmina Stepnica, choć same od siebie oddalone są o około 2 km. Najpierw przez Żdżary całą 250 metrową ścieżką rowerową (Żdżary biją już nas wskaźnikiem). Potem już leśnymi drogami 18 i 19 do Widzeńska, a stamtąd na Borowik. Przed Borowikiem zaczęły się żmudne poszukiwania jeziorka Lewino, bo nie leży ono przy żadnej bocznej leśnej drodze i długo trzeba było szukać dogodnego zejścia. Bobry działały. Potem wydostaliśmy się z powrotem na Borowik i GPS prowadził nas wg leśnej drogi 8 z której też odbiliśmy gdzieś kołow zlewiska Świdwinianki. W końcu udało się zlokalizować to około hektarowe jeziorko. Powrót przez Borowik drogą ppoż 10 do S3, kawałek asfaltem do Babigoszczy i asfaltem do Dzisnej i Dzieszkowa. Od Dzieszkowa drogą ppoż 26 do Miękowa, mając po lewej tory, po prawej S3. Pykło więc w 4 godzinki około 52,3 km.