Wycieczkowo - rozprostować się

Niedziela, 17 kwietnia 2016 · dodano: 17.04.2016 | Komentarze 1

A tak naszło, aby zobaczyć czy dupsko boli po maratonie. Wieczorkiem wyciągneliśmy turystyka i pojechaliśmy najpierw obejrzeć meczyk syna, ale nie grał. Popatrzyliśmy więc na kopaninę juniorów OKS  z Masowią (Goleniów ma 3 kluby piłkarskie i żadnego kolarskiego).

Meczyk nudny jak flaki z olejem to pojechaliśmy sobie gdzieś. W planie mamy inspekcję goleniowskich szlaków gminnych. Na początek sprawdzamy sobie szlak żółty z broszurą, opisem i stanem. Do Podańska dostaliśmy się bokami przez Helenów nie pchając się na szosę. Da się, bez bólu i strachu na drodze do Stargardu. Podańsko objechaliśmy sobie z tyłu i wylądowaliśmy na starym przebiegu szlaku ...nie ma go w opisie, a tabliczki są..

Koniec ulicy Zacisznej,

Szlak sobie wjeżdża w las...

Szacun dla tego co przybił znak do drzewa...tylko, że dalej przy szosie już śladu znaku nie ma

Wyjechaliśmy więc przy szosie i pojechaliśmy do Podańska, koło kościoła i nowej atrakcji..

Z Podańska skręciliśmy na Budno...na czerwony szlak, aby zaraz przejechać sobie polną dróżką za starym wysypiskiem do starej, nieczynnej kopalni piasku koło Helenowa.

Droga kończy się już ulicą Boczną i asfaltem wydostaliśmy się do Goleniowa.