Dzień flagi i patrol GPP

Poniedziałek, 2 maja 2016 · dodano: 03.05.2016 | Komentarze 2

Mieliśmy pauzować się regenerować po ostatnich wyczynach ale z domu wyciągnęły nas dwie rzeczy. Pierwsza do Dzień Flagi i paradna parada oraz impreza na stadionie w budowie flagi narodowej. Koło 17:20 opuściłem domowe pielesze. O dziwo nic nie pukało i nie stękało. Podjechaliśmy na Matejki, Sportową i na stadion. Tutaj się pokręciliśmy i polansowaliśmy w barwach Monako...białe spodenki i czerwona koszulka.

Prawie jak w USA na paradach..

Było wojsko, władze, 3 orkiestry no i trochę ludzi.

Pokręciliśmy się trochę w oczekiwaniu na kurs do GPP, montaż wału w maszynie. Ale kolo zadzwonił koło 18:00, że nici z tego. Z żalu więc pojechałem sobie na patrol w tamtym kierunku. Przeprawiłem się na tylnią część GPP między Prostą a Nadziei. Tu spacerek wzdłuż kanału Jankowskiego. Tutaj ma powstać może nowe miejsce pracy. W końcu Bosch będzie stawiał tu nową halę SIA Abrasives ...może Dział Utrzymania Ruchu się powiększy. Tak łazimy , snujemy się z tyłu i dokonujemy makabrycznego odkrycia w postaci takiej pięknej wrzutki.

Potem pojechaliśmy jeszcze na zbiorniki wodne, jako zabezpieczenie jakby miało się coś fajczyć. Laskiem wróciliśmy do ulicy Nadziei i dalej wróciliśmy na główną drogę próbując gonić jeszcze jakiegoś mamila. Ale sił to raczej nie było. Tak wylądowaliśmy jeszcze na drugiej części imprezy oraz na koniec udało się zahaczyć na małego grilla.