Piknik Militarny w Kluczewie

Sobota, 11 czerwca 2016 · dodano: 12.06.2016 | Komentarze 0

Mieliśmy być na maratonie w Choszcznie, ale oszczędzamy siły na Ultrabike...Mileliśmy być w pracy, ale nas nie chcieli...Więc znaleźliśmy na fejsie rowerowy event Wielgowo Rowerowo z ich wypadem wkoło Miedwia i nie tylko. Nam dwa razy powtarzać nie trzeba. Najpierw eskpada solo do Wielgowa przez Bącznik i Sowno. W Wielgowie na Wiślanej byliśmy koło 10:00. Szefo Roman Cyklista zarządził wyjazd i z powrotem przez Sowno dotarliśmy jakimiś leśnymi piachami pod Zieleniewo. Tam nas przejęła ekipa Stargardu na Rowery, która oprowadziła nas po brzegach jeziora Miedwie. Po krótkich wizytach na przybrzeżnych pomostach udaliśmy się na Militarny Piknik na lotnisku w Kluczewie. Fajna impreza dla ciekawie zakręconych ludzi. Trochę drogo za przejażdżki Rosomakiem czy amfibią. Skorzystaliśmy za to z kuchni polowej. Po imprezie powrocik również solo przez Stargard, Żarnowo, Smogolice, Sowno, Przemocze. Nie wiem jak ale 135 km pękło. Zacni ludzie to i impreza zacna.

Nowa droga ppoż do reklamacji...tłuczeń nie ubity, ciężko się jedzie ..

Po godzinie i dwudziestu minutach przybywamy na Wiślaną w Wielgowie..

Jest i Wielgowska ekipa..

Gdzieś tam pod Zieleniewem ...

Stargard Na Rowery czeka..

Fokarium w Wierzchlądzie..

Pomost w Koszewie..

Taktyka na następne rajdy..

Pod Pralnią w Koszewie..

Gabaryty w Wierzbnie...cała gmina zawalona była..

Podjechalim pod lotnisko..

Kalifatom stop..

Z Mad Maxa ?

Spożyto grochówkę..

Najlepsze Rollllo w mieście..

Próba pod Przemoczem..

Muza w tym klimacie..

ale co tam...Przez Te Gole Stracone....już dzisiaj..jeszcze tylko 3 mecze..nie mogę jeść nie mogę spać, jak do tego doszło...