Rejon Wileński cz. 03

Poniedziałek, 8 sierpnia 2016 · dodano: 16.08.2016 | Komentarze 0

Po nierowerowej niedzieli nadszedł czas na wycieczkę do Wilna. Drogą 108 na Suderwie. W Suderwiu wizyta nad jeziorem z jakimś wyciągiem narciarskim i rzeźbami oraz podjazd pod miejscową świątynie.

Potem już drogą asfaltową do Wilna przez dzielnicę Pilatie do centrum. Od dzielnicy wiodły już jakieś ścieżki rowerowe. Wzdłuż rzeki dotarłem do centrum i prospektem Gedymina na plac katedralny. Potem podejście na wzgórze Gedymina i rozkoszowanie się widokami Wilna z góry. Telefon do syna, właśnie wchodził z kuzynkami, więc poszliśmy na sam szyt wieży. Potem na dole jakieś lody na tarsie i powrót do ich samochodu w kierunku Ostrej Bramy.

Potem zapakowano mnie do auta i wywieziono do kaukaskiej restauracji w stronę Niemenczyna.

Reszta wróciła do domu, ja rowerem pojechałem dalej. Do Niemenczyna wiodła cały czas ścieżka. W Niemenczynie odwiedziliśmy miejscowy kościółek i dalej wróciliśmy sobie do Dukszt.

Po drodze w Mejszegole kupiłem trochę węgla na wieczornego grilla bo karkówka przywieziona z Polski mogła już wychodzić z lodówki.