• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Pojezierze Meklemburskie - Dzień 03

Sobota, 22 lipca 2017 · dodano: 27.07.2017 | Komentarze 0

W trzecim dniu po śniadaniu nastąpiła teleportacja pod pałacyk w Klink. W planie był objazd dwóch jezior po lewej stronie jeziora Muritz. Kolpinsee i Fleesensee. Po przerwie kawowej na promenadzie wyruszyliśmy w kierunku Gohren gdzie odbyła się mała ceremonia na polu golfowym. W Untergohren sprawdzono jak wygląda jezioro Fleesensee. W Malchow wizyta pod kościołem i sesja jogi pod wiatrakiem. Grupę rozbiło na chwilę przepuszczenie łódek na obrotowym moście. Na wylocie z Malchow dopadł nas deszcz, którego intensywność przeczekalismy na festynie w Jabel nad trzecim jeziorem Jabelscher See. Po obiedzie i wypogodzeniu się zamknęliśmy pętlę nad brzegiem Binnermuritz i pustawym po deszczu Klink. Pod zamkiem po przebraniu się nastąpiło rozformowanie Rajdu i powrót samochodami do PL. Wrócilismy przez Nowy Branibórz, który w siepniu planujemy odwiedzić wraz z objazdem jeziora Tołęża. Przejechano 56 km w elapsed time 6 godzin.