• Sprzęt Kreidler Stack Force Edition

Pojezierze Meklemburskie - Dzień 02, Jezioro Muritz wkoło.

Piątek, 21 lipca 2017 · dodano: 27.07.2017 | Komentarze 0

Dzień drugi. Objazd jeziora Muritz. Oficjalna trasa liczy około 95 km, my musieliśmy jeszcze dorobić 20 km aby dojechać na szlak z miejsca stacjonowania. Pogoda zapowiadała się rewelacyjnie. Wyjazd z małym opoźnieniem. Na szlak wjechaliśmy w okolicach Vipperow, tam gdzie wpada Elde (Łada) do jeziora Muritz. Tam była przerwa kawowa. W Robel, krótki postój w miejscowej marinie na zachodnim brzegu jeziora. Potem wizyta pod zamkiem w Klink. Koło 15 udaje się dotrzeć do Waren...największego miasta na północnym brzegu. Obiadek w pizzernii..potem wizyta na starym mieście i krótko na miejskim festynie. Wschodnia część to przejazd przez Park Narodowy Muritz czyli las i przyroda w czystej formie i postaci. Na deser Rechlin na małym Muritz wraz z wizytą na marinie w porcie oraz na Murze Rechlińskim..tutaj było wojsko rosyjskie do 1993 roku. Na 21 udało się zjechać do Mirow. 120 kilomertów przekręcone, strava policzyła 12 godzin aktywności. A i dzionek zakończył się akcją poszukiwawczą myśliwego-nawigatora, który 2 km przed końcem szlaku postanowił pojeździć po lesie i Parku Narodowym. Dostarczony samochodem do ośrodka przed północą po zakończonej sukcesem akcji poszukiwawczej. Sanitariuszka Monika - dzięki.