Objazd Zalewu Szczecińskiego z PCF Cycling Team - cz.2

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 0

Trasa: Świnoujście - Wolin - Stepnica - Komarowo - Goleniów

Rano po śniadanku i krótkim powitaniu morza ruszyliśmy na prom. Do Wolina trójką w ekspresowym tempie. Grupa porozciągała się niemiłosiernie. Przerwa w Wolinie i dalej do Stepnicy w tempie jeszcze szybszym, prawie jak na maratonach szosowych.

W Wolinie krótkotrwała atrakcja turystyczna, która zniknie już w poniedziałek.

W Stepnicy zaplanowano obiadek, ale mnie trzymały jeszcze kanapki. Obiad miałem mieć w domu. Tu nad zalewem powstała ważna fota z samymi orgami i innym ważnymi osobami.

Ze Stepnicy jako że to moje już tereny asfaltem na Komarowo przez mostek na Inie i bardzo dobrym fragmentem płyt jumbo rozjechanych przez prace (tutaj trudne słowo: melioracja). Dobry odcinek na goleniowskie crossy.
Z Komarowa powrocik asfaltem na zamknięcię pętli wraz jak się okazało młodą ziomalką, adeptką sztuki rowerowej. Reszta pomknęła do Szczecina pozamykać kółko.
Sumując: wyjazd z....bisty, atmosfera jeszcze lepsza, pogoda od przyjęcia, trasa okey, tempo turystyczne plus (ale co tam dla minimaratończyka) i mnóstwo nowych znajomych. Rekord dziennego dystansu: 188 km, rekord jazdy dziennej: 9h;46min, rekord spędzonego czasu z rowerem 16,5 h. Minus malutki za zbyt mało zwiedzania i turystki, ale takiego objazdu nie da się zrobić w dwa dni (albo, albo). Zresztą wiedziały gały co brały. Pozdro dla wszystkich uczestników i organizatorów.