Maraton Świdwin - popis braci.

Sobota, 22 czerwca 2013 · dodano: 23.06.2013 | Komentarze 2

Na Maraton Świdwiński pojechaliśmy po raz pierwszy w trójkę. Bracia przestraszyli się dłuższego dystansu i zapisali się na lajtową 30. Na miejsce dojechaliśmy trochę po 9.

Odebraliśmy pakiety, przygotowanko rowerów i dalej na start, który z lekka się przeciągał. Ja wystartowałem w 14 grupie, po raz pierwszy ze znajomymi z bikestats. No i się zaczęło jak zwykle. Pierwsze górki jeszcze jakoś się trzymałem grupy, ale po 10 km coś za szybko odjechali, łącznie z rodzinką Bladoszewskich. No i po wyścigu. Słaby jestem na górkach, które licznie się nagromadziły. Jazda samemu, zero kompanów (wszyscy za szybcy) lekki wiatr, dało to co dało, czyli czas lekko powyżej 2 h 30 min (plany były trochę ambitniejsze)
W sumie: 2:31:45, 10/13 w M4 i 42/72 Open. avs: 29,64

Wjazd na metę.

Medalik i dyplomik.
Bracia za to szarpnęli jak nigdy, średni I miejsce na 30 km w M4, najmłodszy III miejsce w M3. Rosną zające, tylko trzeba je zmusić do dłuższych dystansów.

Dekoracja M3-30 KM.

Dekoracja M4-30 KM.
W sumie impreza udana, za dwie dychy wpisowego full socjal, żarełko, dyplomiki, medaliki, basenik, piwko -czyli wszystko czego zaawansowany amator potrzebuje.