Rajdy rowerowe

Dystans całkowity:16802.12 km (w terenie 16781.61 km; 99.88%)

Patrol trasy..

Niedziela, 28 stycznia 2018 · dodano: 30.01.2018 | Komentarze 1

Objazd rowerkiem trasy na dwa miesiące przed. Odcinek pomiędzy stacjami 2,3,4. Zbierano dokumentacje fotograficzną do opisu trasy oraz opisania skrótu dla trasy lżejszej...błotko i tyle...ale ma być ekstremalnie. Zdjęcia zrobione w dzień...w nocy i tak to inaczej wygląda.

Rok 2018 otwarty.

Sobota, 6 stycznia 2018 · dodano: 08.01.2018 | Komentarze 1

Pierwsze km w 2018 zrobione. Pogódka w Trzech Króli jak na przedwiośniu, szkoda było. Łapane były współrzędne gps dla stacji krzyżowych dla planowanej na koniec marca EDK. Łozienica, ul. Nadzieii...potem przeskok pod wiaduktem na Górę Lotnika. Dalej leśnie do Stawna i Tarnówka. Drogą ppoż 3 do Danowa i do Budna szlakiem czerwonym. Przed Budnem ktoś mostek podprowadził. Jeszcze tylko Marszewo i zdążamy na Stocha...40,5 km zaliczone.

Świąteczny Trip...EKD Trailer

Wtorek, 26 grudnia 2017 · dodano: 27.12.2017 | Komentarze 0

W ramach prac nad projektem EKD 2018 byliśmy w kilku planowanych miejscówkach czyli stacjach Ekstremalnej Drogi Krzyżowej planowanej na narzec 2018 rok. Przejażdżka miała na celu stworzenie dokumentacji fotograficznej i złapania współrzędnych geograficznych poszczególnych stacji krzyżowych. Ekstremą będzie przecinanie budowanej S6 w kilku miejscach. Z racji ograniczonego czasu do kilku punktów nie dotarliśmy. 43 km zrobione w słonecznej scenerii.

Bystra Resort ala Calpe.

Sobota, 2 grudnia 2017 · dodano: 03.12.2017 | Komentarze 0

Wszyscy dookoła jeżdżą już po nowo budowanym odcinku wzdłuż jeziora Dąbia więc postanowiliśmy sprawdzić co tam naprawdę się dzieje. Do Lubczyny to dojedziemy już prawie skończoną ścieżką, lali asfalt na ostatnim fragmencie. Na Lipowej po staremu...Zaczęliśmy szukać początku drogi rowerowej na Dąbie. Udało się wjechać na szlak na wysokości stacji pomp. Na razie szlak w budowie. Dojechaliśmy do mariny od tyłu. Jak się później okazało wjazd na szlak jest za płotem mariny. Nawierzchnia to zbity szuter. W Bystrej powstaje za to nowa plażyczka. Na tym odcinku panuje asfalt 3 kategorii. Niestety, za Czarną Łąką, gdzieś tak w połowie szlaku czyli po 8 km od Lubczyny rządzą jeszcze bobry. Budowniczych z Energopolu nie widać. Na razie w tym roku miód się kończy na skrzyżowaniu z końcówką Łąkowej w Załomiu. My jednak byliśmy twardzi i pojechaliśmy przez Trzebuskie Łęgi wzdłuż Dąbia Małego gdzie dotarliśmy do ulicy Jeziornej w Szczecinie Dąbiu. Cały odcinek z Dąbia do Lubczyny ma mieć 17 km. Szykuje się inwazja rowerowa na Lubczynę bo widoki mogą być zacne.

• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Rozgwiazda

Środa, 15 listopada 2017 · dodano: 16.11.2017 | Komentarze 0

Wieczorny trip ścieżkami miejskimi.

Niechcąco do Wkryujścia

Sobota, 4 listopada 2017 · dodano: 05.11.2017 | Komentarze 0

Nie planowaliśmy aż takiej wycieczki. Najpierw Hubertus w okolicach Bartoszewa, a potem to już poszło. Chcieliśmy zobaczyć ...jak wygląda ścieżka rowerowa koło Buku...Jak się dostać do Uckermunde inaczej niż zwykle, zaliczając niewidziane wcześniej atrakcje. Za cel obrano sobie latarnie u ujścia Wkry ..powrót na Miodową gdzie było auto w pięknej scenerii listopadowej nocy. Niebo bezchmurne, księżyc świecił elegancko. Wyszedł nam najdłuższy trip w tym roku...164 km...Do auta w okolicach Głebokiego dotarliśmy koło północy. Złapane miejscówki w opisach...Fiszbuły nie było, był kebab. Mamy za to plany na własny objazd Zalewu.

Rajd po Pomorzu środkowym

Niedziela, 24 września 2017 · dodano: 27.09.2017 | Komentarze 0

Powiat kołobrzeski i jego gminy wiedzą jak zrobić fajną rowerową imprezę. Byliśmy już na zlocie drugi raz. W tym roku punktem docelowym było Karlino do którego podążały ekipy z okolicznych gmin. My dołączyliśmy się do ekipy z Rymania, gdzie wystartowaliśmy przez Gościno przed godziną 10:00. Ponad sześćdziesięciosobowa grupa sprawnie pomykała po jednym z najlepszych szlaków rowerowych województwa. Zdążyliśmy pozwiedzać mijane miejscowości, a nawet dogoniliśmy jadące przed nami Gościno. W Karlinie byliśmy pierwsi, gdzie powoli zjeżdżały się poszczególne ekipy. Kiedy nadjechał Rymań poszliśmy sobie na darmowe papu i oglądaliśmy wyścigi dzieci. Na imprezę zjechało się prawie pięćset rowerzystów. Wygrał Kołobrzeg i on za rok będzie organizatorem zlotu. My musimy poczekać jak w powiecie goleniowskim porządną sieć dróg rowerowych zrobią.

Po zlocie w planie był Mordor i jego wieża. Wróciliśmy więc do Pobłocia i stamtąd przez Dygowo dotarliśmy do wieży Saurona w Malechowie. Wieżę oblegali niestety nieprzystępni i nieprzekupni Orkowie. 30 PLN za wjazd ? gruba przesada...Bornholmu i tak nie widać. Potem Ustronie Morskie, knajpa stoi. W końcu udało się zlokalizować Bolesława pod Bagiczem. Trochę błota...Bolesław niestety, najstarszy Ent już leżał powalony przez wichurę. Jego młodszego brata Warcisława nie udało się namierzyć. Powrót skrótami do Gościna i dalej szlakiem do Rymania, czytaj Shire.

• Sprzęt FELT Q520 Ghost Edition

Rajd z Niewidomimi na Tandemach

Wtorek, 12 września 2017 · dodano: 13.09.2017 | Komentarze 0

Drugi dzień zachodniopomorskiego rajdu Fundacji Niewidomi na Tandemach...odcinek Stargard - Czarnocin. 10 tandemów, piloci, obsługa, prowadzenie nasze od wrót Goleniowa, potem Rowerowa Stepnica, piloci Szczecin na Rowerach...epicko było..powrót solo ...przez łąki i lasy ...i Miękowo...pod wiaduktami...S6.

Na czerwonym stepnickim ..szlaku

Niedziela, 3 września 2017 · dodano: 04.09.2017 | Komentarze 0

Gmina Stepnica szlak oddała, a że znamy autora oznaczeń to jest firmę znakującą szlaki i od niego to mieliśmy ślada GPX.
Szlak czerwony jest dwukierunkowy ...zaczyna się w Stepnicy i najpierw wiedzie w stronę Goleniowa, potem odbija na północ i kończy się na wałach za Jarszewkiem. Okolica znana więc dobrze. Na szlak wjechaliśmy tuż za Kątami głównie Jakubowym Szlakiem. W lesie za Żdżarami kontrola grzybowa...jakieś 6 sztuk. W Krępsku udało się namierzyć w końcu kesza pod sklepem. Do Widzeńska szlak czerwony idzie ppoż 19. Troszku piaszczyście...ale cross przechodzi. Szlak dociera do Widzeńska i łączy się z niebieskim stepnickim który tu dochodzi po starym nasypie. Za Widzeńskiem szlak skręca na Borowik ..i ppoż 8 docieramy do powiatówki Stepnica - Rokita..Kierunek Zielonczyn...niebieski idzie na punkt widokowy. Za Zielonczynem szlak idzie nową ppoż 7 i mamy fajną szutrówkę. Na wysokości Machowicy skręt na Żarnowo i ppoż 25 i 5 docieramy do wsi. Tutaj lekkie zdziwienie bo szlak idzie po prawej stronie wsi ...a we wsi jest parę atrakcji..choćby kościół..cmentarz..Szlak omija Racimierz i wychodzi na końcu Łąki w okolicy ostoi koła Dzik. Jakby ktoś chciał do sklepu..to niech zapomni..Zaraz za Łąką szlak odbija na polną drogę do Jarszewka i dalej szutrówką do Zatoki Skoszewskiej gdzie jest koniec szlaku.
Teraz trzeba jakość wrócić na początek szlaku do Stepnicy...wracamy więc asfaltem do miasteczka. Ciemno jednak już było i odpuściliśmy sobie pierwszy fragment na późniejszy termin.

Kierunek Płoty...

Sobota, 26 sierpnia 2017 · dodano: 27.08.2017 | Komentarze 0

Mały rajdzik rowerowy wyszedł nam do Płot na rodzinną uroczystość. Najpierw kierunek Nowogard przez Żółwią Błoć, Bodzęcin, Węgorza, Kościuszki, Olchowo. W Nowogardzie pokręciliśmy się trochę na trasie maratonu MTB. Obiadek w Starym Kinie i kierunek Płoty...trasą maratonu na Kołobrzeg. Koło Potulińca przenieśliśmy się na drugą stronę linii kolejowej i budowanej S6 aby do Płot dostać się szlakiem rowerowym. Jednak nie zgłaszaliśmy wcześniej nikomu naszego przejazdu i Enea nas nie puściła szlakiem pod EW Liwkowo..musieliśmy się przebijać przez Lisowo i Wilczyniec. Coś tak lekko ponad 70 km łącznie z pętlą wkoło jeziora nowogardzkiego nam wyszło.